De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Extra info over #SamenErdoor

Beantwoorden
Highlighted
Freshman Meerweter
It's your first party! Goed bezig! Dat begint te tellen! Tien op tien!

@Steven-E  schreef:

De FUP bij Proximus is zelfs 3,3TB

1 Vast internet: onbeperkt volume: enkel voor persoonlijk gebruik conform aan de algemene voorwaarden van Proximus. Internet Start: als de klant 100 GB verbruikt heeft, wordt zijn internetsnelheid verlaagd tot 1 Mbps, tenzij hij Extra Volume van 20 GB aan € 5 bestelt via MyProximus. Internet Maxi: als de klant 3 TB verbruikt heeft, wordt zijn internetsnelheid verlaagd tot 5 Mbps, tenzij hij een gratis Extra Volume van 300 GB activeert via MyProximus.

Als de klant zijn maandelijks internetvolume heeft opgebruikt, maar geen Extra Volume heeft besteld, kan hij opnieuw vanaf de eerste dag van de volgende maand aan de gebruikelijke snelheid surfen.

Waar haal je die 3,3 TB vandaan ?? Het klopt dat het 3 TB is maar daarna kan men gratis volume blokken bijzetten van 300 GB ' maar wel zoveel keer als ze zelf willen, dus is echt wel onbeperkt zonder dat men op smallband komt.... maar je moet dus na 3 TB zelf het aantal volume blokken bijzetten anders zit men idd op smallband.

WiGo (25 GB) , 300 Mbps Down / 20 UP , Go with the Good Flow.....
0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Beetjesweter
Hi there! Hallo! Welkom! De kop is eraf!

Ik verwacht dat je hem daar ook kon raadplegen maar vind hem zelf niet terug. Kan je me vertellen waar ik hem kan vinden?

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Professional Bijna Allesweter
Een mailpaal! Boek alvast het Sportpaleis! Jij #DTV. Goed bezig! Ongelooflijk (maar waar)!

@RedsFan  schreef:

@Steven-E  schreef:

De FUP bij Proximus is zelfs 3,3TB

1 Vast internet: onbeperkt volume: enkel voor persoonlijk gebruik conform aan de algemene voorwaarden van Proximus. Internet Start: als de klant 100 GB verbruikt heeft, wordt zijn internetsnelheid verlaagd tot 1 Mbps, tenzij hij Extra Volume van 20 GB aan € 5 bestelt via MyProximus. Internet Maxi: als de klant 3 TB verbruikt heeft, wordt zijn internetsnelheid verlaagd tot 5 Mbps, tenzij hij een gratis Extra Volume van 300 GB activeert via MyProximus.

Als de klant zijn maandelijks internetvolume heeft opgebruikt, maar geen Extra Volume heeft besteld, kan hij opnieuw vanaf de eerste dag van de volgende maand aan de gebruikelijke snelheid surfen.

Waar haal je die 3,3 TB vandaan ?? Het klopt dat het 3 TB is maar daarna kan men gratis volume blokken bijzetten van 300 GB ' maar wel zoveel keer als ze zelf willen, dus is echt wel onbeperkt zonder dat men op smallband komt.... maar je moet dus na 3 TB zelf het aantal volume blokken bijzetten anders zit men idd op smallband.

Ok, dat wist ik niet. Kon ik niet opmaken uit de tekst.

Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Community Manager
It's your fifth party! De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! It's your fourth party!

Ik heb dit topic net een update gegeven.
In de hoofdtekst kan je de aanvullingen/aanpassingen lezen. 

Take care! 👊

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewSuzy | Community Manager

Without music, life would be a mistake. - Nietzsche

Beantwoorden
Highlighted
Freshman Weetjesweter
Je eerste full page! Leesclubje starten? Mooi, mooi! Hey, jij weer! :-)

Alvast een mooie aanpassing van de FUP.  Hoe kunnen we in de praktijk ons verbruik monitoren wanneer de app niet is aangepast?

Beantwoorden
Highlighted
Experienced Superweter
Experienced Superweter
De gouden postveer is voor jou De nieuwe Einstein! Netweters’ orakel! It's your third party!

@HansM

Het aangepaste verbruik is wél te zien op de app.

Bjørn (sb) | Krak
  I'm here to save you! - Front 242 (Soul Manager)
0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Weetjesweter
Je eerste full page! Leesclubje starten? Mooi, mooi! Hey, jij weer! :-)

Sorry, ik had de aanpassing niet goed gelezen. De oude uren staan er inderdaad nog maar verbruik staat wél correct 🥳

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Een mailpaal! Boek alvast het Sportpaleis! Jij #DTV. Goed bezig! Ongelooflijk (maar waar)!

Mooi! De FUP zal alvast niet hinderen in de normale werkuren en zal met piekuren van 17u tot 24u ook veel minder snel bereikt worden.

Goed gedaan! 👍

Steven-E | Krak
Beantwoorden
Highlighted
Professional Veelweter
Lees je nog iets anders? ;-) Waar zijn die handjes? WOW! Klasse!

@Suzy  schreef:

Topic geüpdatet op 27/03 - 21:30

Telenet breidt de daluren uit van 00:00 - 12:00 naar 17:00-12:00. Zo kan je overdag nog meer surfen, thuiswerken en verbonden blijven, zonder aan verlaagde snelheid te surfen.

@Suzy 

Je bedoelt waarschijnlijk "van 00:00 - 12:00 naar 00:00 - 17:00" 😏

Beantwoorden
Highlighted
Experienced Superweter
Experienced Superweter
De gouden postveer is voor jou De nieuwe Einstein! Netweters’ orakel! It's your third party!

Vanaf 17u. tot de volgende dag 12u.

Bjørn (sb) | Krak
  I'm here to save you! - Front 242 (Soul Manager)
0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Experienced Weetjesweter
Say what?! Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Helaas heb ik vandaag de melding gekregen dat ik over mijn FUP limiet zit.

Momenteel staat mijn teller op 910GB.

Als YUGO gebruiker telt mijn TV-kijk gedrag ook mee door op de teller. Alhoewel ik altijd al vond dat dit niet echt correct is, ben ik altijd wel toegekomen met de FUP. Maar door de huidige situatie blijkt dit toch een probleem te vormen.

Dus mij lijkt het niet meer dan correct om de FUP voor YUGO te verhogen of nog beter alle tv-streams niet meer mee te laten tellen op de Telemeter. Voor TV-box gebruikers worden die immers ook niet doorgerekend.

Na heel deze corona-crisis lijkt het me ook niet meer dan normaal om de voorgestelde wijziging te behouden. Want het is een conceptuele fout bij het YUGO product, die nu des te meer aan het licht komt.

Beantwoorden
Highlighted

@sb  schreef:

Vanaf 17u. tot de volgende dag 12u.

@sb , neen @philippe_d is correct: daluren van middernacht tot 17u.

Piekuren van 17u tot middernacht.

Steven-E | Krak
Beantwoorden
Highlighted
Community Manager
It's your fifth party! De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! It's your fourth party!

@philippe_d je hebt gelijk! Heb het onmiddellijk aangepast in het topic. Bedankt om me er attent op te maken. 😉

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewSuzy | Community Manager

Beantwoorden
Highlighted
Community Manager

#SamenErdoor update
Ook de zomervakantie zal er door Corona nog anders dan normaal uitzien. Daarom verlengt Telenet de extra's op vast internet tot eind augustus. Klanten worden geïnformeerd over deze verlenging via een bericht in de Telenet-app op donderdag 25/06 (vandaag). Ook op telenet.be/samenerdoor vind je de nieuwe informatie.

• Voor klanten met een vast maandelijks volume telt Telenet het verbruik op vast internet maar voor de helft mee.
  • Klanten met een onbeperkt internet genieten nog altijd van de verlengde daluren (00:00 - 17:00). Verbruiken zij tijdens de piekuren toch meer dan 750 GB? Dan surfen ze tijdelijk aan verlaagde snelheid, die blijft ook opgetrokken tot 20 Mbps download en 2 Mbps upload tot eind augustus. 

Ook met Play Fit kan je als klant thuis blijven sporten. De beschikbaarheid van Play Fit is tot eind augustus verlengd. 

De #SamenErdoor TV-theek stopt zoals aangekondigd door Telenet eind juni. 

Beantwoorden