Beantwoorden
JordyHex
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Happy New Year! Goed gevonden! Netjes! Mooi, mooi!

Extra opties winterpromo

Er werd mij op 19 december door een vriendelijke helpdeskmedewerkster aan de telefoon verteld dat ik als nieuwe Wigo-klant kon profiteren van de winterpromo. Op mijn vraag of ik in plaats van de drie standaardtoestellen geen gsm kon kiezen, werd volmondig "ja" geantwoord. Een Samsung A41 voor 9 euro of een A51 voor 29 euro.

 

Na nieuw contact met de klantendienst vandaag, omdat ik wilde weten hoe ik deze promo kon verzilveren, hoorden ze het in Keulen donderen. Ik ben nu zeer misnoegd omdat volgens de klantendienst vandaag het aanbod uit de duim gezogen zou zijn. De eerste helpdeskmedewerker leek me nochtans heel betrouwbaar en zeker van haar stuk.

 

Ik wens een verantwoordelijke hierover te spreken en dan stel ik voor dat we samen mijn geluidsopname van 19 december tussen 13u27 en 13u45 (die toch voor "kwaliteitsdoeleinden" worden opgenomen) herbeluisteren en dat Telenet gewoon doen wat beloofd werd. Het was namelijk voor mij het ultieme argument om over te stappen op Wigo, en dat valt nu in het water. 

 

Wie weet raad? Alvast veel dank!

Tags (2)
18 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Extra opties winterpromo

@JordyHex  dat is een vervelende kwestie en ook niet correct wat je verteld is. De promo die je kan nemen zijn de toestellen die je ook ziet staan op de website lees , een Ipad , tv en een spelconsole. Daar is geen andere mogelijkheid dan deze drie te kiezen en dus geen gsm toestellen. Je kan altijd eventueel vragen of Telenet de betreffende medewerker kan vragen wat er allemaal gezegd is , normaal is het niet de bedoeling van die gesprekken die opgenomen worden om het zo terug te beluisteren. Maar je moet wel een naam hebben van die medewerker anders kom je helemaal niet verder omdat het anders lastig te achterhalen is. Zelf ga je niet mee mogen luisteren naar die gesprekken dat is strikt intern en dat zal ook altijd zo blijven en een verantwoordelijke spreken zal via deze weg ook niet kunnen. Je kan eventueel terug bellen naar de klantendienst en vragen of het mogelijk is een team coach te spreken maar de kans is wel klein dat je ook exact weer op die locatie uit gaat komen. Want houd er rekening mee dat medewerkers thuis werken aangezien er op de bureel anders te veel mensen zijn , daarmee dat ik het ook zeg. Thuis werkers hebben namelijk geen team coach naast hun zitten dus alles is vanop afstand. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Extra opties winterpromo

Om die reden verlopen al mijn recente contacten met de klantendienst via whatsapp en/of Messenger. Dan heb je een print wat er allemaal wel en niet gezegd is. Ben momenteel ook met zo iets begaan ivm een wijziging in abonnement. Mooi alle gesprekken bijhouden.

Het duurt wel soms 4 uur voor ze antwoorden, dus voor de ongeduldigen onder ons is dit misschien niet zo van toepassing 😉

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Extra opties winterpromo

@JordyHex 

Als je de Telenet app (niet telenet tv app) gebruikt, kan je het exacte uur zien wanneer je gebeld hebt. Mij maakt me niet wijs dat ze op basis daarvan en jouw nummer niet gemakkelijk de opname kunnen terrugvinden. Of ze het willen doen is natuurlijk een ander paar mauwen.

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Extra opties winterpromo

@janne_man  het zit iets anders in elkaar om een opgenomen gesprek op te vragen. Ga er niet verder op in detail. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
JordyHex
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Happy New Year! Goed gevonden! Netjes! Mooi, mooi!

Extra opties winterpromo

Bedankt alvast voor je antwoord @patrick37  Maar ik heb daarstraks toch wel een ander en enigszins hoopgevend bericht zwart op wit via Messenger gekregen. Het is nog niet volledig in lijn met de vriendelijke dame aan de telefoon - de Samsung A51 werd al een iPhone 12 mini 🙂 

Maar we komen er wel stilaan.

Schermafbeelding 2020-12-22 om 17.08.47.png

 

Wat ondertussen zeer duidelijk is, is dat de interne violen over deze alternatieve winterpromo niet zijn gelijkgestemd. 

Misschien dat jij of een invloedrijke moderator dat eens kan aankaarten, zodat daar eenduidig en zonder ruimte voor grijze zones of interpretaties over gecommuniceerd wordt? Zowel intern als extern.

 

Wordt ongetwijfeld vervolgd. 

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Extra opties winterpromo

@JordyHex  ik zelf kan er niks aan doen ik ben ook gewoon klant bij Telenet. Enkel heb ik ooit voor Telenet gewerkt. En onze moderator is op verlof op dit moment dus die gaat het niet kunnen nazien.

 

Wel bizar dat je nu een andere uitleg krijgt met een ander toestel om die erbij te nemen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
JordyHex
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Happy New Year! Goed gevonden! Netjes! Mooi, mooi!

Extra opties winterpromo

Bizar, inderdaad.

Ik zal jullie hier op de hoogte houden van het verdere verloop. 

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Extra opties winterpromo

@JordyHex  ik heb het even nagevraagd via het webcare team en ja je kan ook een gsm toestelkiezen blijkbaar. Heb dus letterlijk de vraag online gesteld een Iphone 12 mini of een Samsung A41 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
JordyHex
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Happy New Year! Goed gevonden! Netjes! Mooi, mooi!

Extra opties winterpromo

Klopt @patrick37  

Ben juist terug van de Telenetshop en daar wisten ze het ook: of een Samsung A41 of een iPhone 12 mini. Heb voor de laatste gekozen 🙂

 

 

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Extra opties winterpromo

@JordyHex  goede keus en je vraag is dus bevestigd dat het kan 🙂 

Bij deze is het dan ook opgelost. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
JordyHex
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Happy New Year! Goed gevonden! Netjes! Mooi, mooi!

Extra opties winterpromo

Inderdaad @patrick37  

Voor mij is het opgelost.

 

Maar op basis van het bericht dat ik net via Messenger nog kreeg, lijkt het erop dat er nog veel foute informatie gaat worden rondgestuurd. En dat blijft jammer. Intern zou er een duidelijk beleid moeten zijn, waardoor iedereen weet wat de corrrecte info is, en waardoor iedere klant de juiste info krijgt wanneer erachter gevraagd wordt.

 

Schermafbeelding 2020-12-23 om 14.15.34.png

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Extra opties winterpromo

@JordyHex  dat ben ik met je eens overal zou er dezelfde info gegeven dienen te worden. Wel goed dat je het hier aangeeft en hopelijk wordt het opgepikt door de juiste mensen om het te bekijken en te bespreken. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Extra opties winterpromo

@JordyHex ondertussen is deze feedback ook doorgegeven richting het social media team. Sorry voor de verwarrende communicatie, goed dat je in het Telenet winkelpunt bent verder geholpen.

Alvast veel plezier met je iPhone 12 mini! 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

JordyHex
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Happy New Year! Goed gevonden! Netjes! Mooi, mooi!

Extra opties winterpromo

Bedankt voor de opvolging @Suzy 

Hopelijk is hierdoor in de toekomst iedereen meteen goed en consequent geïnformeerd.

 

De iPhone wordt al goed gebruikt door de zoon ondertussen 🙂