Beantwoorden
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

Foutmelding toevoegen tags?

Ben ik de enige voor wie tags toevoegen niet lijkt te werken? Als ik een tag probeer toe te voegen aan een bericht, dan krijg ik een halve rode balk te zien met een uitroepteken, waarvan ik volgende tekst heb kunnen kopiëren:

Er is een onverwachte fout opgetreden.

Is dit bij anderen ook het geval; ik weet dat dit zo'n beetje een 'vergeten' functie is, al zou het best kunnen dat mijn Pi-Hole er iets mee te maken heeft...

Bjørn (sb) | Ere-Krak
  An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
5 reacties
WG94
Experienced Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! Vraagbaakkampioen!

Ik kreeg ook een foutmelding als ik het aan jouw bericht wilde toevoegen (is het zelfs de bedoeling dat dit kan?)

Bij het invoeren van mijn antwoord werkte het wel en ook achteraf extra toevoegen aan mijn reactie lukt

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! MVP, Most Valuable Poster! Jij alziend oog. ;-)

Ik het , iets anders ingevoerd. Let wel het eerste teken een komma, dan een spatie en dan de tekst iets anders. Direct aanvaard.

Ik kan niets toevoegen bij @sb 

Oorspronkelijk had huidig bericht geen tag en heb die toegevoegd na mijn test op @sb

Tags (4)
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

@janne_man 

Aaaah! Een spatie, dat was ik vergeten! Tnx!

@WG94 

Tags zijn wel degelijk de bedoeling, omdat de labels niet allesomvattend zijn. Ik heb dat vroeger zelf uitvoerig gedaan en ben/was daarin wel de Lonesome Zorro, wat je ook kan zien in mijn getoonde badges: 3 van de 4 zijn voor tags.

Anyway, bedankt voor even mee te denken; mijn brein was blijkbaar vastgelopen. Is het bij jullie ook zo dat zowel de foutmelding als de bevestiging maar half te zien is? Ik werk met Fx 142.0.1. Zou mogelijk ook aan add-ons of instellingen kunnen liggen.

Bjørn (sb) | Ere-Krak
  An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
WG94
Experienced Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! Vraagbaakkampioen!

@sb  schreef:

Tags zijn wel degelijk de bedoeling, omdat de labels niet allesomvattend zijn. 

Ja ik snap waarvoor ze dienen. Maar vroeg me gewoon af of het wel normaal is dat je tags kan toevoegen aan andermans berichten.

@sb  schreef:

Is het bij jullie ook zo dat zowel de foutmelding als de bevestiging maar half te zien is? Ik werk met Fx 142.0.1.

Safari op iOS 26 ook

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
Tags (1)
StefaanH
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! MVP, Most Valuable Poster!

@WG94 

Ik had nog zo goed als nooit tags gebruikt. puur uit nieuwsgierigheid hier bij u eens een tab geplaatst. En inderdaad, dat kan dus. Ik vind het net als jij wel vreemd dat je tags kan plaatsen bij iemand anders zijn post ...

StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
Tags (1)