24791
netweters
|
152700
antwoorden
|
20730
vragen
|
Ik neem een week geleden de telenet one met gratis vaste telefonie en installeer alles zelf om geen extra kosten te hebben. Gratis is bij telenet dus blijkbaar niet gratis... Dit blijkt uit mijn eerste aanrekening waar ik een eenmalige kost van 85 euro moet betalen voor vaste telefonie. Is dit normaal? Er is in elk geval nergens iets van terug te vinden. Ben alvast niet meteen van plan dit te betalen!!!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Daar kunnen we je hier niet mee helpen! Dit forum is van Telenet gebruikers voor Telenet gebruikers.
Je zal moeten contact opnemen met Telenet zelf. Zie onderstaande linken:
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/niet-akkoord-met-een-aanrekening
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/contacteer-telenet/
@Janneke_Dust schreef:Toen ik verstapte naar ONE heeft men niets aangerekend voor vaste telefonie, ik had wel al vaste telefonie in mijn vorig abo.
Hier hetzelfde!
85 euro is ook een kost als je niet thuis was als ze langs kwamen (afspraak gemist)
Blijkbaar koos je voor een 'selfstarter'?
Dan is die 85 euro verkeerd aangerekend. Dat zijn nl de kosten voor een Comfort-installatie.
Als het een activatiekost zou zijn (die er trouwens niet is voor vaste telefonie bij One), zou dat 50 euro zijn.
Foutje op de aanrekening. Goed dat je het nakeek.
Even een telefoontje naar de klantendienst en ze zullen dat zonder probleem voor je rechtzetten.
selfstarter blijft 0 euro ,
dat blijft zo
Is opgelost. Ben de plaatselijke winkel binnen gesprongen en was in twee min geregeld. Bedankt iedereen voor de reacties.
@Hansje mijne maat heeft zelfde voor, en dit als nieuwe klant, one moeten laten aanpassen voor telefoon te krijgen en ook de rekening ontvangen met 85 euro erop, heb hem aangeraden om te bellen of ook in een telenet shop langs te gaan.
zal een bug zitten in het systeem vrees ik.