25.267
netweters
|
156.059
antwoorden
|
21.072
vragen
|
Beschikt de klantendienst van Telenet over een mailadres om hen te contacteren of kan dit enkel telefonisch?
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Mailadres klantendienst Telenet
Vroeger was er een contactformulier, maar ze hebben het precies goed weggestopt. Op deze manier kom je er:
https://www2.telenet.be/residential/nl/contact.html
Klik op een veld onder 'Waarover gaat je vraag?'.
Scroll naar onder en klik op 'Vraag het via het contactformulier'. En dan nog eens op je keuze klikken.
Ik heb geen idee of er ook een link is die rechtstreeks verwijst naar een contactformulier.
@sb er is inderdaad geen directe link naar het contactformulier, omdat er niet maar één contactformulier is. Als klant moet je altijd eerst een keuze maken en aangeven waarover je vraag gaat. Er zijn dus verschillende links, afhankelijk van het type vraag (technisch, administratief, apps, toestel, phishing/spam, ..).
@janne_man het formulier om een klacht door te geven dient niet voor het stellen van gewone vragen. Dit formulier gebruik je enkel als je effectief een klacht hebt over iets en dit wil melden. Je reikt beter gewoon uit naar de klantendienst: via chat, telefonisch, via een winkelpunt of via een contactformulier.
@Pepe44, Telenet heeft wel degelijk een e-mailadres waar je terechtkan, dat is wettelijk verplicht. Het e-mailadres vind je onderaan in de footer op de contactpagina. Maar weet dat dit niet de snelste contact methode is, het kan tot 5 werkdagen duren voor je teruggebeld wordt. Het is sneller om jouw vraag te stellen via de chat van Telenet of even te bellen met de klantendienst. 😉