24766
netweters
|
152532
antwoorden
|
20716
vragen
|
Heeft er iemand een gedacht als je een omschakeling aanvraagt van Wigo naar One up hoelang dat het kan duren voor die is omschakeling?
Mijn aanvraag is online gebeurd en dit is bijna 14 dagen en vind dat raar het nog niet uitgevoerd is💁🏼♂️
Groetjes
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Van Wigo naar One up
Opgelost! Ga naar oplossing.
Normaal zou het al in orde moeten zijn. Binnen de 48 uur is dit normaal in orde geen 14 dagen. Beste is eens de klantendienst contacteren want ik vermoed dat er bij je aanvraag iets mis gelopen is.
Dag 2 na mijn aanvraag tot omschakelen van Wigo naar One Up kreeg ik via Bpost een nieuwe modem geleverd. Nog dezelfde dag was TV, Internet en mobiele telefonie in orde. Alleen mijn vast toestel functioneerde niet. Nà tussenkomst van een technieker (4 dagen later) was ook dat probleem opgelost. Wat U meemaakt lijkt mij niet normaal. Even bellen naar de klantendienst zou ik zeggen 015/66.66.66
Heb ik gedaan en die zegde dat het normaal is omdat ik het via de site gedaan heb en niet via telefoon. dank voor het antwoord
Niet te makkelijk laten doen hè want het is niet normaal. Ik heb het online gedaan twee dagen er na was het in orde gsm plus alles wat erbij hoort. Safespot geactiveerd binnen de 10 minuten was het actief. Dus nee is niet normaal als je het mij vraagt.
Via messenger : Er is nog een probleem lopend daardoor kunnen ze het niet oplossen. Dat probleem loopt al sins de maand juni het gaat over telenet one nummer, IT zou het moeten oplossen, ik hoop dit jaar nog.
Goed weekend gewenst.
Blijf d
Blijf dat ongelooflijk vinden. Deed mijn aanvraag ook via de site. Hangt er blijkbaar vanaf bij wie je aanvraag terecht komt.
Je hebt een formulier waarop je een klacht kan indienen over de service van Telenet:
https://formhandler.telenet.be/formhandler/form.do?form=klachten&locale=nl
Ik heb hier geklaagd over het verdwijnen van Triiing.
Toen heeft Telenet telefonisch contact opgenomen met mij.
Via dit telefoontje ben ik overgestapt (van Wigo) naar One en heb dan een mooie korting gekregen van €10 per maand gedurende 1 jaar.
De overstap naar One was onmiddellijk na dat telefoontje.
Dit ga ik eens proberen, bedankt voor de tip;
goed weekend.
Ja, de vorige post moest aan @a009450 zijn en niet @Stadhuis2
Maar het is toch aangekomen!
Dus @a009450 Veel Succes! En laat ons de uitkomst weten!
Tot nu is het nog altijd wachten. Probleem is omdat er al eerder een ticket gemaakt is voor one number op begin maand juli. Eergisteren nog een telefoon gekregen Telenet ze gaan een mail sturen naar IT en gaan me op de hoogte houden van het antwoord 😒 Groetjes en tot vervolg, Alex.