41847
netweters
|
18366
gesprekken
|
19847
vragen
|
Ik tracht al enkele maanden de info vast te krijgen aan welke voorwaarden men moet voldoen om te kunnen vooruitbetalen met het abo one.
De website geeft aan dat het abo + een uitnodiging deze mogelijkheid geeft. Na een reeks telefoontjes naar klantendienst + enkele klachtenbrieven ben ik er nog niet achter hoe men die uitnodiging kan krijgen. Erger wordt het als het Telenet personeel het blijkbaar ook niet weet.
Is dat een probleem voor alle abonnees met one? Is er een technisch probleem met one dat deze moeilijkheden veroorzaakt?
Is er een abonnee met one die heeft kunnen vooruitbetalen?
Groeten
Je hebt als het goed is een aanrekening gehad ( weet niet wanneer omdat de aanrekeningen verschillen ) met daarin een uitnodiging om jaarlijks vooruit te betalen. Je had dan 30 dagen de tijd om op die uitnodiging in te gaan en op die manier te betalen. Nu krijg je jaarlijks opnieuw deze uitnodiging als je niet op de eerste bent ingegaan. Hier kan je er nog eens alles over nalezen.
Niet helemaal juist.
Omdat er een systeemfout was bij Telenet heb ik 4 maanden geen rekening gehad. Dus ook geen uitnodiging om vooruit te betalen.
Een andere abonnee (zonder systeemfout probleem) heeft echter ook geen uitnodiging gehad na 5 maanden. Het probleem zit dus elders.
Daarom de vraag of er geen probleem is met one.
Als one niet in de lijst met abonnementen met recht op vooruitbetalen (ondanks info op website) is opgenomen gaat niemand van hen een uitnodiging krijgen.
Daarom de vraag: is er iemand met one die de uitnodiging gehad heeft?
Groeten
Ik heb die uitnodiging wel gehad een paar maanden geleden. Daar stond duidelijk op om een jaar vooruit te mogen betalen en dus op de uitnodiging in te gaan.
Ik hoop dat het geen willekeur is, maar een regel, die bepaald of je de mogelijkheid krijgt of niet. Die regel zou ik dan wel willen kennen. Men kan/wil die blijkbaar niet zo maar geven.
Groeten
Misschien hangt er een regel aan en dat is dat je gezien wordt als goede betaler.
Bedoel daarmee te zeggen , niet dat het systeem je opmerkt dat je ook slecht betaald. Dan een maand wel en dan weer eens drie maanden later. Dat je ook niet regelmatig een betalingsherinnering krijgt. Dat zou misschien een regel kunnen zijn.
@louishufk @patrick37 Ik heb die uitnodiging ook niet gehad. En een slechte betaler ben ik zeker niet want ik betaal maandelijks via domiciliëring. Dus altijd op tijd. Al jaren. Misschien kunnen ze dergelijke abonnees eens een kortingske geven? ;-). Zeker omdat ik nu al +- 20 jaar klant bent.
Mijn rekeningen worden ook per domiciliëring betaald. Als Telenet dan geen rekening stuurt is het wel moeilijk betalen. Omdat deze zaak 5 maanden geduurd heeft krijgt men wel een mooi kortingske.
Om af te sluiten: net nog gebeld naar klantendienst en men vraagt nog even geduld. Men is er mee bezig en er zijn nog klanten met hetzelfde probleem.
Hoop doet leven.
Op 4 november krijg ik m’n eerste rekening als one klant, ik zal het eens checken of ik het krijg of niet die optie, zal het dan eens laten weten 😉
Heb het al eerder gepost. Voor mensen die al meer dan 20 jaar klant zijn zouden ze bv. die 50 Euro kunnen laten vallen bij het omruilen van een digicorder naar een TV box.