41887
netweters
|
18397
gesprekken
|
19882
vragen
|
Niets van al mijn vragen over problemen die ik heb met Telenet worden beantwoord of opgelost.
Dus ik geef het op !
En welke problemen ondervind je.
internet tv mobiel
Als je ontevreden bent over Telenet kan je de ombudsdienst voor telecommunicatie vragen om tussen te komen: https://www.ombudsmantelecom.be/nl/onthaal.html?IDC=36
De ombudsman zal het druk hebben,met alle klachten te behandelen over Telenet de voorbije maanden.
+6000 klachten van 1 bepaalde grote provider per jaar is niet uitzonderlijk.
Begrijp je.
Zal een beetje sarcastisch zijn kontakt Test Aankoop.
Die 8000 klachten bij 1 provider op 1 jaar komt niet van Test aankoop.
Al was het in 2019 nu zijn het er mischien nog meer.
Van waar,bewijzen AUB.
dit is het jaar 2021 Test aankoop
2018 deze keer niet van test aankoop komt er aan
https://www.test-aankoop.be/hightech/telecom/nieuws/meest-gehoorde-telecomklachten-in-2021
Moet + 6000 inplaats van 8000 klachten zijn 2018
De inspecteur.
https://radio2.be/lees/proximus-opnieuw-meer-dan-6000-klachten-in-2018
Zoals de start poster zei,ik ook met jouw,
geef het op wat een gezever,FAKE NEWS nergens 8000,dan 2018 etc.
Niet niks +6000 klachten van 1 provider ,met bewijs van de inspecteur er bij
Jij vroeg toch 'n link,awel die kreeg je.
Dat het er nu geen 8000 zijn fout van mij +6000 is verdomd nog veel.
Geef maar op.No problem.Dat beslis jezelf.
Blijkbaar toch niet alles kommer en kwel.
Als je hier misschien al eens kan zeggen wat het probleem kan zijn en waarmee en een beetje in detail kan vertellen kunnen wij je misschien helpen ?
Het is niet dat je geen reactie van de klantendienst krijgt op dit moment dat wij je niet kunnen helpen. Daar is de Netweters voor hé elkaar te helpen daar waar mogelijk is.
Misschien moeten we inderdaad eerst proberen om de topic starter op weg te helpen.
Bedankt, @patrick37.
@Clemceu als je even kan verduidelijken met welke vragen je allemaal zit en waar ze over gaan, kunnen de leden van De Netweters misschien al enkele van je vragen beantwoorden.
Kan niet goed volgen,als ik de posters vragen bekijk heb jij geantwoord op zeker twee
posts.
Dus het gaat over de klantendienst van telenet.
Ik begrijp hem volledig,de sorry (pippo's) die daar zitten mogen nog niet aan de kassa
van lidl zitten.
Telenet dit heeft niets met nieuwe IT problemen te maken.