|
26.343
netweters
|
163.916
antwoorden
|
|
22.016
vragen
|
Mijn schoonouders hebben momenteel een apart tv en internet abonnement. Een maand geleden wilde ik dit omzetten naar een One for One abonnement.
Nadat ik voor hen een Telenet account had aangemaakt probeerde ik dit online te wijzigen naar een One for One abonnement.
Dit lukte niet. Ik kreeg telkens foutmeldingen . Toen ik naar Telenet winkel Delanghe mailde voor info zouden zij dat voor mij in orde brengen. Dag later kreeg ik mail terug dat er problemen waren bij Telenet maar dat dit binnen de week in orde zou komen.
Na maand niets te hebben gehoord gisteren terug geïnformeerd en problemen zouden nog niet zijn opgelost. Dit kan toch niet?
Zijn er hier leden die dit kunnen bevestigen?
Ik heb op 8 maart mijn abonnement online omgezet van All-Internet + TV naar ONE.
Dat is gewoon gelukt in de afgelopen maand.
Waarom contacteer je Telenet niet rechtstreeks ipv over en weer te mailen met een verkooppunt?
Je zal toch hem Dinsdag toch moeten contacteren Telenet winkel Delanghe
Zij hebben het dossier behandelend
Als je vanaf 2019 tot nu niets gewijzigd hebt bij Telenet zit je nog op oude systeem
Zo te zien zou het dat kunnen zijn de zelfde problemen elke keer weer
Dat kan even duren en nu met de vakantie kan het nog even duren om het over te zetten
Net nog eens online geprobeerd. Dit krijg ik te zien.
@luc55 schreef:Als je vanaf 2019 tot nu niets gewijzigd hebt bij Telenet zit je nog op oude systeem
Dat statement heb je inmiddels al meerdere keren gemaakt, ik weet echter niet waarom je denkt dat dat zo is.
Voor zover ik weet is er een miniem aantal personen dat nog op het oude systeem zit en heeft dat meer te maken met fouten/eigenaardigheden in het systeem dan met de laatste aanpassing die ze deden
Omdat ze na een tijd zijn gestopt met de gegevens over te zetten is in de media geweest
klanten met problemen en juist gelijktijdig met corona is 5 jaar terug
Nu worden deze laatste klanten overgezet bij een wijziging
Mensen die klant zijn geworden of iets gewijzigd hebben vanaf 2019 tot nu hebben geen problemen alles er voor wel
of ze zijn tijdens overzetten van oude systeem naar nieuwe systeem niets bijgenomen maar iets verwijdert
deze zien dan geen probleem omdat er niets bij gezet moet worden enkel overzet worden naar nieuwe systeem
We kunnen de foto nog niet zien moet eerst goedgekeurd worden
Kan even duren met de feestdagen
Er zal een tekst staan in de foto oeps of probeer later nog eens deze foto's staan hier genoeg in de forum
@luc55 schreef:Omdat ze na een tijd zijn gestopt met de gegevens over te zetten is in de media geweest
klanten met problemen en juist gelijktijdig met corona is 5 jaar terug
Nu worden deze laatste klanten overgezet bij een wijziging
Mensen die klant zijn geworden of iets gewijzigd hebben vanaf 2019 tot nu hebben geen problemen alles er voor wel
of ze zijn tijdens overzetten van oude systeem naar nieuwe systeem niets bijgenomen maar iets verwijdert
deze zien dan geen probleem omdat er niets bij gezet moet worden enkel overzet worden naar nieuwe systeem
Oké je hebt dus zelf conclusies getrokken en het is dus helemaal geen feit...
@Vinny70 schreef:
Net nog eens online geprobeerd. Dit krijg ik te zien.
Waarom neem je niet gewoon contact op met de klantendienst? Abonnement aanpassen | Telenet
De online chat is vandaag en morgen beschikbaar, telefonisch zal pas vanaf dinsdag kunnen.
Is elke keer zelfde verhaal dan weet je waar probleem ligt
Het spijtige aan de zaak dat er hier geen link kan maken of shortcut naar de andere zelfde zakken
Neen dat gaan we niet doen omdat het probleem niet bestaat maar wel gekend is
Omdat ik weet dat de contactpersoon bij Delanghe een bekwaam persoon is die altijd correct handelt maar nu begin ik mij toch vragen te stellen.
@Vinny70 Ik ken de baas ook van die zaken winkels delanghe, die is zeker bekwaam, maar ze zijn ook afhankelijk van het Telenet netwerk om iets opgelost te krijgen en als daar iets fout staat of gaat dan kunnen ze ook niets verder doen,
heb eens als het niet druk was met hem gepraat omdat die zag dat ik hier krak was en het systeem en werkwijze beetje kent en die zei mij dat ze ook veel keer problemen hebben met het systeem van Telenet en dus moeten afwachten tot iets is opgelost.
misschien dat je Telenet zelf eens kan bellen ook, die kunnen normaal aan het dossier dat is opgesteld.
Doet me wat aan mijn situatie denken.
Wij hebben al jaren enkel TV bij Telenet, dus al van voor 2019, ook letterlijk en figuurlijk een oude klant dan 😀
Nu zijn we onlangs overgestapt naar all internet , was direct actief.
Toch enkele probleempjes gehad met de mailboxen, blijkbaar heeft een klein percentage dat, waaronder ik.
Alles is perfect opgelost door een medewerker die naar zeggen wist hoe hij dat kon overrulen 👍
Maar een 3-tal weken geleden wil ik een gsm nr + datakaartje toevoegen, en dus overgaan naar One +1.
Maar dat geeft blijkbaar ook een probleem bij sommige klanten, zou het toch met die van voor 2019 kunnen zijn dan ?
Luc55 kletst heel vaak uit zijn nek. Er zijn geen residentiële klanten meer die nog actief zijn op het "oude systeem" (c@fé), iedereen is intussen gemigreerd naar Origin. Als er problemen optreden is dat puur uit onbekwaamheid van de huidige, nieuwe Telenet systemen.
Dan ben je best dat de vorige post van de laatste jaren eens leest
Is elke keer zelfde verhaal
Dan zeg je ook dat de Telenet winkels die puur daar op draaien en hun commissie laten vallen omdat ze je abo niet kunnen wijziging
niets meer doen ,neen deze winkels zitten er achter maar moeten wachten tot alles is overgezet
Het zijn niet de mensen van callcenter dat dit doen overzetten wand zij zullen er geen toegang tot krijgen wat logische is
Zij geven het ook maar door en iemand van Telenet boekt het in als het kan natuurlijk
Met bekwaamheid heeft dit niets te maken , nieuwe klanten kunnen aanpassingen doen op een paar min