Beantwoorden
danny55
Freshman Beetjesweter
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Prijsvoorstel Orange

ik ben al jaren klant bij jullie en corecte snelle betaler,vandaag heb ik een offerte van orange aangekregen vgl-baar met m'n huidige van telenet .....moet ik vaststellen dat zij voor dezelfde service qua aanbod 73€ permaand vragen en bij jullie betaal ik 135€ per maand.
ik ben er ernstig over na te denken om deze overstap te doen want verschil is toch wel erg groot ???
danny

Titel gewijzgd door Vincent (mod) | Vorige titel: dure afrekening..............

4 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! MVP, Most Valuable Poster!

Prijsvoorstel Orange

Beste @danny55 , jij kent de details, maar voor ons, lezers (want dat zijn wij hier allemaal, dit is geen klantendienst), is het allemaal wat vaag.

Daarom, als je wil, kun je de details even kenbaar maken?

• Welk product of producten heb je nu van Telenet? Prijs?
  • Welk product of producten vormen het aanbod van Orange? Prijs?

Wat ook niet onbelangrijk is: het aanbod dat je nu van Orange gekregen hebt, is dat iets definitief of gaat het om een tijdelijk aanbod (waarmee ik bedoel dat uw nieuw aanbod van Orange slechts tijdelijk is waarna je dan toch weer meer gaat moeten betalen. Ik bedoel dus niet dat het aanbod slechts tijdelijk beschikbaar is), bedoeld om kandidaat overstappers over de streep te trekken?

EDIT: ik zie wel dat je globale prijzen vermeld hebt, maar kan dat specifieker?

StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
WG94
Experienced Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! Vraagbaakkampioen!

Prijsvoorstel Orange

@danny55  schreef:

ik ben al jaren klant bij jullie 

"Jullie" is vermoed ik Telenet. Helaas zal jouw berichtje hier niet veel helpen, want Telenet leest hier niet mee voor dit soort zaken. Wil je Telenet contacteren dan doe je dat via chat, contact formulier of 015 66 66 66.

Wil je echter dat de andere Netweters even met je meedenken, dan kan dat zeker maar dan zal je wat extra informatie moeten geven zoals over welke producten het gaat.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Experienced Meesterweter
Jij alziend oog. ;-) De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel.

Prijsvoorstel Orange

Raar een 135 euro abo heeft Telenet ook niet 

Niet de streaming diensten bij tellen dan zal heel vlug in de buurt zitten van je bedrag zelf veel meer 

Die bedragen 70 a 80 euro komen meer voor 

Santa
Experienced Bijna Allesweter
Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij? JACKPOT! De race is begonnen!

Prijsvoorstel Orange

Klinkt te mooi om waar te zijn.

Appelen met appelen vergelijken enz....