Hey fellow netweters,
Het moet me even van het hart. Na jaren trouwe klant bij telenet (niet omdat ik niet wil verhuizen, maar omdat de klantenservice bij Telenet altijd beter overkwam dan bij andere providers) grijp ik keer op keer naast promoties.
Als zakelijke klant heb ik me pas overgezet van een KLIK naar de nieuwe Standaard Pro formule (enkel internet nodig) in de veronderstelling dat ik dan gebruik kon maken van de promotie die me 12 maanden de Fast Pro ging opbrengen zodat ik de snellere connectie kon proefdraaien.
Blijkt nu nog maar eens dat (hoewel het in mijn telenet zichtbaar is als promotie bij de keuzes!!) ik geen gebruik kan maken van deze promotie / aanbieding.
Zelfs bij Orange zou ik een hogere uploadsnelheid krijgen voor minder geld.
Ik sta op het punt om na meer dan 20 jaar Telenet op te zeggen. Dan kan ik vrolijk van de ene naar de andere provider hoppen en gebruik maken van de ene na de andere promotie.
Dit geeft Telenet wat extra administratie, aangezien ik waarschijnlijk binnen enkele weken opnieuw als nieuwe klant bij hun kom aankloppen. Zelfde kabel, weer een nieuwe modem. Om het dan binnen enkele maanden weer te herhalen.
Gezien ik mijn intern netwerk zo opgebouwd heb dat ik niet afhankelijk ben van een bepaalde provider / modem / router kost het voor mij dus niets.
Iemand van Telenet die hier zijn 5-cents over kwijt wil?