24775
netweters
|
152605
antwoorden
|
20723
vragen
|
Jaja het is weer van dat, @Moderator is er al iets geweten over Telenet?
Benieuwd hoeveel dreigementen met overstappen er hier weer de revue gaan passeren als het van dat is. 😁
Laat de klaagzangen maar komen, het gras is altijd veel groener aan de overkant, GO GO GO! 😁
@Ex-Netweter schreef:Jaja het is weer van dat, @Moderator is er al iets geweten over Telenet?😁
Nuttig.
Benieuwd hoeveel dreigementen met overstappen er hier weer de revue gaan passeren als het van dat is. 😁
Laat de klaagzangen maar komen, het gras is altijd veel groener aan de overkant, GO GO GO! 😁
Overbodig.
Telenet verhoogt zijn prijzen steeds in de helft van het jaar.
Wat mij betreft is het gras groener aan de overkant. Deels dan toch. Bij yoin heb ik een betere dekking én het is goedkoper. Langs de andere kant is er geen goedkoper tarief voor internet en tv met een kaartje.
En prijsverhogingen vanaf 1 januari zijn voor velen een traditie. Enkele dagen geleden kreeg ik van Combell ook een mail dat de prijs verhoogd zou worden. Bij one.com zijn ze 5 euro/maand goedkoper. Ben nog aan het twijfelen over die 60 euro/jaar. Het voordeel tegenwoordig is dat je als klant zelfs je telefoon niet meer hoeft vast te pakken om over te stappen.
Ik verander voorlopig nog niet. Ook niet van site provider. Ik heb bij one een webruimte die iets meer aansluit bij mijn behoeften. En als ik voor internet kijk bij andere providers dan vind ik daar ook niets beters. Ook niet qua TV-kwaliteit. En Proximus verhoogt zijn prijzen per 1 januari en Telenet per 1 juni. Juni is meer komkommertijd dus meer ruimte in de media om daar heisa over te maken. Al wordt het bij Telenet stilletjes aan tijd om hun aanbod te verbeteren voor hetzelfde geld. Reeds 2 jaar of zelfs meer niets veranderd. Ze blijven vechten met hun interface wat betreft portforwarding en dergelijke en de upload blijft hangen op een magere 40 Mbps. En meer zenders moeten we niet hebben.
Ik heb al meer dan een jaar Fiber bij Proximus en ik blijf erbij. Nog nooit problemen gehad. Mijn loon verhoogt ook in januari, ik zie het probleem dus niet.
5OOmbps DOWN en UP en gratis de plusartikels van HLN. Het gras is voor mij groener hier. 😆
@_Bear_79 Proficiat, en nu ja dat hier kunnen posten hebt hoe voel je u nu? 😁
@Ex-NetweterHeel goed. Hiermee wil ik eens aantonen dat er ook mensen zijn die NIET meer terugkeren naar Telenet en WEL tevreden zijn op een ander. Punt. Er zijn mss veel mensen die zagen en klagen over de prijs, maar die zijn in minderheid. Voila ... Doei
@Ex-Netweter schreef:@_Bear_79 Proficiat, en nu ja dat hier kunnen posten hebt hoe voel je u nu? 😁
Je OP was al flamebait en nu je de reactie krijgt die je wou is dit je reactie? Dat zegt veel over jou imho.
@sb speciaal een account aanmaken om hun zegje eens te doen en ik hou met niet bezig met op het Proximus forum te spammen over Telenet producten, daar heeft niemand een boodschap aan. 😉
En ik had het over Telenet klanten die weer zagen en klagen 😁
@Ex-Netweter Waarom begin jij dan te zagen hier op een Telenet Forum dat Proximus zijn tarieven zal verhogen in 2025? Het zijn uw zaken niet, maar ik heb ook Telenet producten, enkel mijn mobiel en internet zitten bij Proximus. Verder reageer ik hier niet verder op.
@_Bear_79 schreef:Verder reageer ik hier niet verder op.
Dat is het beste want dat is het enige waar @Ex-Netweter op uit is.
@Ex-Netweter schreef:
Inhoud verwijderd door admin
Ik denk dat de maat vol is nu.... Niet?
Inhoud gewijzigd door Suzy (admin) | Reden: ongepast taalgebruik in quote
@_Bear_79wat betaal je daar nu voor. Niet dat ik ga overstappen. Proximus slaagt er hier in onze straat zelfs niet in, al meer dan 20 jaar, om hun xDSL lijn hoger te krijgen dan 30 Mbps down en amper 5 Mbps up. Ze belden mij wel telkens op om mij hun duurste abonnement te proberen te verkopen. En ik ben best wel jaloers van uw upload hoor.