25.543
netweters
|
157.846
antwoorden
|
21.311
vragen
|
Hebben jullie al meegemaakt dat jullie van werkgever veranderd zijn, en dat een Telenet Incentive Plan niet meer geactiveerd geraakt via de nieuwe werkgever?
Werkgever 1: cancelt het plan via de B2B site. Probleem: een error. Werkgever 1 stuurt mail naar business email account. Ze doen het manueel
Werkgever 2: geeft een link door om een nieuw plan te activeren (standaard systeem bij Telenet, self servicing voor de klant). Ik gebruik die link en op het einde zegt die: "het plan is al actief"
Dit is dus niet waar, want werkgever 1 heeft het gecanceld, en de helpdesk vindt inderdaad geen "TIP korting" meer bij mij, en begint te wijzen naar "de" werkgever. Maar die kan ook maar een systeem gebruiken.
Betaling loon in natura is altijd miserie. Vraag loonsverhoging bij werkgever 2 voor een identiek bedrag als de TIP korting.
Laat je uitbetalen in euro's. Daarna kan je je goesting doen met het geld.
Bijkomend voordeel, een hoger loon betekent later een hoger pensioen. Thank me later.
Why not both
Als ge enkel met het wettelijk pensioentje wil rondkomen, dan heb ik slecht nieuws denk ik.
Maar da's de kwestie niet en een red herring. Dus je hebt geen ervaring hiermee? Ok dan.