Beantwoorden
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet bestaat 25 jaar !

Misschien is het nog niemand opgevallen maar vandaag de dag bestaat Telenet al weer 25 jaar. 

In deze link kan je het allemaal eens bekijken hoe het ooit begonnen is. Misschien dat Telenet zijn verjaardag nog eens gaat vieren met ons 😄. Maar van mij al wel een proficiat om nog eens 25 jaar door te gaan. 🎉🥂


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
17 reacties
sebastienbo2
Experienced Weetjesweter
Berichten: 17
Twee handen vol! Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi!

Telenet bestaat 25 jaar !

@Christof75 Sorry, Ik was niet duidelijk genoeg, ik sprak in context van hun coax infrastructuur.

Voor het mobiel infrastructuur maakt Telenet gebruik van haar Base netwerk.

 

Mijn antwoord was eigenlijk bedoeld op de uitspraak van Stadhuis2, die zei dat er technisch niets boven Telenet uitsteekt. Waarop ik antwoorde dat je bij Orange ook kan profiteren van dat technisch platform en aan een lager tarief.

Nikki
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Leesclubje starten? It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

Telenet bestaat 25 jaar !

Happy birthday, Telenet! 🥳
Ik ben klant van het eerste uur, en tevens oud-werknemer. Vandaag m'n CH8568LG modem ontvangen want overgeschakeld naar One Up. Eerste speedtest 946Mbps, woohoo! Wifi ook een nette 586Mbps. Morgen m'n digicorder nog omwisselen voor een TV-box en ik ben weer gesteld.
Nog altijd tevreden klant 👍

Stadhuis2
Experienced Meerweter
Berichten: 111
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

Telenet bestaat 25 jaar !

Buiten die 50 Euro die ze vragen voor het ruilen van de digicorder naar TV box (wat ik gewoon diefstal vind) ben ik ook al 25 jaar een super tevreden Telenetklant.