Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Verhuis een catastrophe!

Al sins 03/11 3 pogingen ondernomen om online verhuis te regelen op 25/11!

Nog geen enkele reactie bekomen!


Ik heb nl ook technieker nodig want vorige huurder heeft warboel achtergelaten!


Al 3 x ingebeld maar Telenet kan de verhuis niet inbrengen wegens foutmelding in hun systeem!

Vandaag sms bekomen dat het probleem nog steeds niet is opgelost!

En dat voor de grootste provider van België!


Een regelrechte schande!

12 reacties
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Verhuis een catastrophe!

@Ex-Netweter 

Weet je toevallig welke of waarom foutmelding?

By the way, als het online niet lukt, gewoon even naar telenet bellen, of fb of whatsapp. 

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

Lieselot91
Ex-Moderator
Berichten: 196
De race is begonnen! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number! Even demarreren...

Verhuis een catastrophe!

Ik begrijp dat dat niet prettig is. Stuur gerust een bericht naar de socialmediakanalen van Telenet. Enkel de klantendienst zal dit voor jou kunnen bekijken.


Lieselot | Ex-Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Ex-Netweter
 

Verhuis een catastrophe!

Het is bij Telenet zelf dat het niet lukt.

Zij krijgen een error in hun systeem en daarna blokkeert alles bij hen!

zou algemeen probleem zijn.

Iemand die daar al 12 jaar werkt zei dat hij die foutmelding nog nooit was tegengekomen.

nu zijn ze op zoek, maar ze vinden voorlopig geen oplossing.

Komaan zeg, een simpele  verhuis!

Ex-Netweter
 

Verhuis een catastrophe!

Het is de klantendienst zelf (3 verschillende personen) die het me hebben gemeld.

Een eenvoudige adreswijziging en hun systeem blokkeert!

en ik heb internet nodig want ik werk van thuis uit.

ik hoop dat het op tijd opgelost geraakt!

 

Okk na het overlijden van mijn vader 2 jaar geleden dikke miserie gehad om het abo over te zetten op naam van mijn ma.


Super frustrerend allemaal!

 

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5851
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Verhuis een catastrophe!

@Ex-Netweter 

Dat er dingen verkeerd gaan en niet zoals je denkt dat ze gaan is altijd frustrerend en zeker als je er al even mee bezig bent. 

Ben er wel van overtuigd dat ze dit probleem intern oplossen en dat je zo vlug mogelijk een oplossing krijgt. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Verhuis een catastrophe!

We zijn 13/11 en nog steeds geen oplossing voor een error code voor een heel eenvoudige verhuis. Komaan Telenet, jullie kunnen toch beter... 

Ex-Netweter
 

Verhuis een catastrophe!

Gisteren facebookaccount en twitter account opgestart... speciaal om Telenet klantendienst op alternatieve te bereiken... resultaat: zelfde errorcode... volgens één van de operators (bij inbellen) lukt het bij sommige klanten wel en bij anderen dan weer niet om een verhuis in te brengen...

Verhuis een catastrophe!

Na veel miserie en veel bellen is afgelopen donderdag een Telenet technieker geweest om een nieuwe modem te plaatsen nav de hierboven beschreven verhuis.

De technieker kon mijn diensten niet activeren want kreeg foutmelding... ik dacht 'daar gaan we weer'...
Gevolg: geen internet en daardoor oa ook geen opnames, wifi ea...

Enkel live TV want die komt via coaxkabel.

Opnieuw veel gebel, veel beloftes (zou zeker vandaag opgelost zijn volgens operator die pop-up kreeg bij mijn naam) en als resultaat: NOG ALTIJD GEEN INTERNET! En dat sinds donderdagochtend!

Ik werk 3 dagen in de week van thuis uit en heb internet NODIG!

Vanavond opnieuw belofte dat ze het versneld gingen oplossen, maar om 2100hr nog steeds niets.

ZO FRUSTREREND !

Het is maar dat de klantendienst steeds heel vriendelijk is (ik blijf ook vriendelijk aan de  telefoon), ik weet dat het uiteindelijk wel in orde komt (met nog wat compensatie erbij), Telenet beste diensten heeft en het bij oa Proximus nog veel slechter aan toe gaat...

 

 

 

Verhuis een catastrophe!

Oh ja, ik dacht het tijdelijk te kunnen oplossen door van mijn iphone een 4g homespot te maken. 
Werkt perfect in combinatie met andere Apple toestellen, maar niet met mijn Windows computer van het werk.

En het wifi freenet van Telenet gaat ook niet want mijn modem is niet actief in het systeem van Telenet.

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Verhuis een catastrophe!


@Ex-Netweter  schreef:

Oh ja, ik dacht het tijdelijk te kunnen oplossen door van mijn iphone een 4g homespot te maken. 
Werkt perfect in combinatie met andere Apple toestellen, maar niet met mijn Windows computer van het werk.

En het wifi freenet van Telenet gaat ook niet want mijn modem is niet actief in het systeem van Telenet.


Dat is eigenlijk wel vreemd, WiFi is WiFi, dat is een universele standaard en geen eigen brouwsel van Apple ...

Je weet wel hoe het werkt, uw foon straalt zelf WiFi uit waarop andere toestellen kunnen inloggen. Uw foon stuurt dat dan op zijn beurt door via 4G het wijde web in.

Het enige dat ik zo meteen kan bedenken is dat er in uw PC van het werk ergens een beveiliging zit zodat die niet zomaar op gelijk welke WiFi kan aanloggen. Dat zou je dan eens op het werk aan de administrator van de IT afdeling moeten vragen.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Verhuis een catastrophe!

Ik wacht nu al 11 dagen op het simpel overzetten van mijn telenetproducten van mijn oude naar mijn nieuwe adres! Al uren aan de lijn gehangen (duurt een half uur vooraleer je iemand aan de lijn krijgt), van de ene belofte naar de andere, van het ene ticket naar het andere.. maar nog steeds geen oplossing! Ik heb geen enkele dienst meer (noch vast noch mobiel), alleen nog live TV kijken, maar ook dat heeft zijn limieten bereikt want de programmagids update niet meer (ach neen, wordt ook geladen via internet en dat heb ik niet). Mijn wifinetwerk is perfect zichtbaar, alleen kan ik er niet op inloggen. Gaan ze me nu echt naar Proximus of zo jagen? En dat na 15 jaar hondstrouwe klant te zijn geweest! Echt niet te doen.

Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Verhuis een catastrophe!

@Ex-Netweter Ga eens naar een telenetcenter, en liefst een zelfstandig winkel