24750
netweters
|
152322
antwoorden
|
20691
vragen
|
Mooie promo, echter is de logica bij Telenet (alweer) ver zoek.
Heb nu een Wigo Home S met een mobiel toestel waarbij ik betaal voor verbruik, dus geen abonnement voor mobiel.
Bij de vraag of ik gebruik kan maken van die promo en het mobiel toestel dan opneem in de One (dus met abonnement), is het antwoord 'Enkel als je een nieuw nummer bij neemt'. Als ik het nummer dus overzet naar de concurrentie zodat ik geen mobiel nummer heb bij Telenet, kan ik wel gebruik maken van de promo met één nummer.
@Telenet, waar is de logica?
Titel gewijzigd door Nick (Mod) | Vorige titel: Promo Word One en kies je toestel
Opgelost! Ga naar oplossing.
Sorry maar hier sla je de bal mis en begrijp je het verkeerd.
De promo krijg je wel want jij zou dan One worden , dat is een voorwaarde , je hebt een nummer , dat is een voorwaarde. Dus zet je jou nummer over naar One of One Up en jij wordt daar door One of One Up heb jij die promotie.
Ik heb One Up dus zet ik er een derde nummer bij dan heb ik ook recht op die promo.
Helaas, contact gehad met de klantendienst en ik MOET een extra abonnement nemen om in aanmerking te komen:
Blijkbaar beschouwen dus de simkaart met 'tarief volgens verbruik' als abonnement, daar verschillen de meningen dus. En denken dat ze voor iemand die bijna 20 jaar klant is toch wat moeite doen ... nee hoor.
Zeggen ze er nog bij dat als ik nu het nummer naar een andere provider zet het eveneens niet geldig is als ik het nummer dan terug verhuis naar Telenet, want hier moet 6 maanden tussen zitten. Denk dat ik ook jaarlijks moet veranderen van Provider om toch maar enig voordeel te hebben, zoals op de energiemarkt ... 🙄
Dat lijkt mij dan toch zeer straf want een prijs volgens verbruik is toch geen mobiel abonnement. Ik persoonlijk zou een derde abonnement moeten nemen om er voor in aanmerking te komen maar ja daar heb ik niks aan dus ik kom niet in aanmerking.
Snap er ook niks van. Dacht dat ik wel in aanmerking zou komen, maar bij de klantendienst durven ze dan nog sturen :
'We hebben onze voorwaarden om te genieten van deze promotie, zo uitgebreid mogelijk gemaakt zodat je bij vrijwel elke aanpassing kunt genieten van dit aanbod'
Waar is de tijd dat ze nog klantendagen, sinterklaasshows, ed. organiseerden voor de klanten, nu gaat het enkel nog om geldklopperij, zoveel is duidelijk.
Uit deze regel zou ik zeggen ja want jij wordt One of One Up dat is de regel die mij overtuigd. Daarom ook meteen dat ik zei ja.
Vraag het voor de zekerheid nog eens na via Messenger.
Ja trouwe klanten moeten op niets rekenen ,ben in het begin overgestapt op ONE geen promo niets,enkele maanden later 3maand korting op ONE nu apparaten aan een heel speciale prijs Heb gebeld of ze niets konden doen voor een trouwe klant,mijn digicorder is 8j oud heb die al enkele keren betaald,technische problemen bij mij of mijn familie los ik zelf op (familie aangeraden bij Telenet te gaan) enz, maar geen samsung tablet voor 99€zoals de promo nu is, ik moet een GSM nummer bijnemen ,maar ik ben alleen?Ik heb een vriend die vorig jaar bij een andere promo graag de 50inch tv wou voor 100€ maar kwam niet in aanmerking,hij drong aan en kreeg zijn tv, dus het kan maar het hangt blijkbaar af van de persoon aan de lijn.Zo teleurgesteld ik denk dat ik toch eens echt de markt ga vergelijken.
Een paar regels lager staat dit er:
De promotie geldt niet voor...
Dus neen, als je een bestaande Telenet klant bent en bv een King abonnement of PVV hebt die je wilt laten opnemen in ONE en daarbij geen extra mobiel abonnement neemt, heb je geen recht op de promo.
Dus jij beschouwt een "prijs-volgens-verbruik" als een mobiel abonnement. Staat dat ergens zwart op wit in een Telenet document of is dat uw interpretatie?
Ik stel de vraag omdat ik daar niks over gevonden heb en mijn interpretatie anders is.