Beantwoorden
TiDri
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Voorwaarden Telenet Winterpromotie 2021

Mooie promo, echter is de logica bij Telenet (alweer) ver zoek.

Heb nu een Wigo Home S met een mobiel toestel waarbij ik betaal voor verbruik, dus geen abonnement voor mobiel.

 

Bij de vraag of ik gebruik kan maken van die promo en het mobiel toestel dan opneem in de One (dus met abonnement), is het antwoord 'Enkel als je een nieuw nummer bij neemt'. Als ik het nummer dus overzet naar de concurrentie zodat ik geen mobiel nummer heb bij Telenet, kan ik wel gebruik maken van de promo met één nummer. 

 

@Telenet, waar is de logica? 

 

Titel gewijzigd door Nick (Mod) | Vorige titel: Promo Word One en kies je toestel

10 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Voorwaarden Telenet Winterpromotie 2021

@TiDri 

Sorry maar hier sla je de bal mis en begrijp je het verkeerd. 

 

De promo krijg je wel want jij zou dan One worden , dat is een voorwaarde , je hebt een nummer , dat is een voorwaarde. Dus zet je jou nummer over naar One of One Up en jij wordt daar door One of One Up heb jij die promotie. 

 

Ik heb One Up dus zet ik er een derde nummer bij dan heb ik ook recht op die promo. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
TiDri
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Voorwaarden Telenet Winterpromotie 2021

Helaas, contact gehad met de klantendienst en ik MOET een extra abonnement nemen om in aanmerking te komen:

 

  • Bestaande internetklanten die een eerste mobiel abonnement nemen en ONE of ONEup worden
  • Bestaande internetklanten zijn die overstappen naar ONE en een extra mobiel abonnement nemen (bv. WIGO met 2 simkaarten naar ONE for 3)

Blijkbaar beschouwen dus de simkaart met 'tarief volgens verbruik' als abonnement, daar verschillen de meningen dus. En denken dat ze voor iemand die bijna 20 jaar klant is toch wat moeite doen ... nee hoor. 

Zeggen ze er nog bij dat als ik nu het nummer naar een andere provider zet het eveneens niet geldig is als ik het nummer dan terug verhuis naar Telenet, want hier moet 6 maanden tussen zitten. Denk dat ik ook jaarlijks moet veranderen van Provider om toch maar enig voordeel te hebben, zoals op de energiemarkt ... 🙄

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Voorwaarden Telenet Winterpromotie 2021

@TiDri  

 

Dat lijkt mij dan toch zeer straf want een prijs volgens verbruik is toch geen mobiel abonnement. Ik persoonlijk zou een derde abonnement moeten nemen om er voor in aanmerking te komen maar ja daar heb ik niks aan dus ik kom niet in aanmerking.  


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
TiDri
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Voorwaarden Telenet Winterpromotie 2021

Snap er ook niks van. Dacht dat ik wel in aanmerking zou komen, maar bij de klantendienst durven ze dan nog sturen :

'We hebben onze voorwaarden om te genieten van deze promotie, zo uitgebreid mogelijk gemaakt zodat je bij vrijwel elke aanpassing kunt genieten van dit aanbod'

 

Waar is de tijd dat ze nog klantendagen, sinterklaasshows, ed. organiseerden voor de klanten, nu gaat het enkel nog om geldklopperij, zoveel is duidelijk.

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Voorwaarden Telenet Winterpromotie 2021

@TiDri 

Uit deze regel zou ik zeggen ja want jij wordt One of One Up dat is de regel die mij overtuigd. Daarom ook meteen dat ik zei ja.

 

Schermafbeelding 2021-11-19 om 12.03.29.png

 

Vraag het voor de zekerheid nog eens na via Messenger. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Depanne
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Star Wars Day Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi!

Voorwaarden Telenet Winterpromotie 2021

Ja trouwe klanten moeten op niets rekenen ,ben in het begin overgestapt op ONE geen promo niets,enkele maanden later 3maand korting op ONE nu apparaten aan een heel speciale prijs Heb gebeld of ze niets konden doen voor een trouwe klant,mijn digicorder is 8j oud heb die al enkele keren betaald,technische problemen bij mij of mijn familie los ik zelf op (familie aangeraden bij Telenet te gaan) enz, maar  geen samsung tablet voor 99€zoals de promo nu is, ik moet een GSM nummer bijnemen ,maar ik ben alleen?Ik heb een vriend die vorig jaar bij een andere promo graag de 50inch tv wou voor 100€ maar kwam niet in aanmerking,hij drong aan en kreeg zijn tv, dus het kan maar het hangt blijkbaar af van de persoon aan de lijn.Zo teleurgesteld ik denk dat ik toch eens echt de markt ga vergelijken.

 

MartijnS
Freshman Veelweter
Berichten: 210
De magic number! Lezersgoud. Respect! Even demarreren... Een bus vol!

Voorwaarden Telenet Winterpromotie 2021

Een paar regels lager staat dit er:

Wanneer heb ik geen recht op de promotie?

De promotie geldt niet voor...

 
  • Bestaande Telenet-klanten die al een mobiel abonnement hebben en overstappen naar ONE of ONEup zonder een extra mobiel abonnement te nemen (bv. WIGO of WIGO (home)-klanten met een King-abonnement die overstappen naar ONE(up) met hetzelfde aantal mobiele abonnementen)

Dus neen, als je een bestaande Telenet klant bent en bv een King abonnement of PVV hebt die je wilt laten opnemen in ONE en daarbij geen extra mobiel abonnement neemt, heb je geen recht op de promo.

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Voorwaarden Telenet Winterpromotie 2021

@MartijnS 

 

Dus jij beschouwt een "prijs-volgens-verbruik" als een mobiel abonnement. Staat dat ergens zwart op wit in een Telenet document of is dat uw interpretatie?

 

Ik stel de vraag omdat ik daar niks over gevonden heb en mijn interpretatie anders is.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Voorwaarden Telenet Winterpromotie 2021

@StefaanH  Een herlaadkaart is PVV ook niet he. Ik vrees dat dit wel degelijk als een abo gezien wordt. Hier staat er ook Mobiel abonnement.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Voorwaarden Telenet Winterpromotie 2021

@Wheng 

 

OK, je bedoelt dit dus:

 

mobiel abo.JPG

 

Ik geef toe, dat "verborgen" lichtgrijs onderschrift was mij nog niet opgevallen.

 

OK, dan heb ik niks gezegd @MartijnS , sorry ...


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.