24775
netweters
|
152613
antwoorden
|
20723
vragen
|
Wat is er aan de hand met de Telenet website? Het is al ruim 1 week dat ik enkel de hoofdpagina kan laden. Durf ik op een andere webpagina te drukken, dan duurt het ofwel heel lang eer de pagina verschijnt ofwel verschijnt er dan na lange tijd een error pagina met als boodschap: probeer het later opnieuw, indien het probleem aanhoud, gelieve de klantendienst te contacteren. Laat ik nou gigaboost hebben en juist de Telenet website wil niet mee. Alle andere websitebezoek verloopt normaal. Ik haal via WiFi op mijn tablet snelheden tot 400 mbps. Dat zou toch voldoende moeten zijn om de website open te krijgen?? Ik werk wel met eigen router. Bekabeld haal ik met mijn nieuwe Windows laptop tot 980 mbps en daar wil de website ook niet mee. Zijn er werken ergens? Ik zie dat er morgen, 20/01 van 1u00 tot 6u00 werken zijn gepland…
Opgelost! Ga naar oplossing.
Wis eens uw Telenet geschiedenis in uw browser.
Heb ik gedaan, maar je ziet, ik was online en het heeft 15 minuten geduurd eer ik U kon antwoorden. Op mijn Telenet wordt ik vanzelfsprekend uitgelogd??? Dat heb je op sommige streng beveiligde web sites als je de pagina verlaat of afsluit, maar hier niet, hier wordt ik midden in een sessie uitgelogd. Ik heb nochtans al mijn aanrekeningen betaald…😂
Raar??? Ik heb zonet mijn wachtwoord gewijzigd en nu werkt alles terug behalve mijn Telenet. Dus ik surf naar mijn Telenet, ik log in, de blauw/groene vakjes verschijnen en ben ingelogd, maar als ik dan op zo een vakje klik, wordt ik prompt uitgelogd. Dit was ook al zo vóór de wijziging van mijn WW???
Sorry voor het late antwoord, maar intussen werkt de website weer vlot.😁