24777
netweters
|
152633
antwoorden
|
20725
vragen
|
Sinds enkele dagen komen de notificatie emails van Netweters in de spamfolder van Gmail terecht.
Heb ze allemaal consequent als 'not spam' aangevinkt en ook het 'from address' toegevoegd aan mijn contacten, maar voorlopig helpt dit niet.
Nog gmail gebruikers die hetzelfde ervaren ?
PS: je kan in gmail een filter maken 'never send to spam' voor het Netweters emailadres, maar dat doe ik liever niet. Alle spamchecks worden dan uitgeschakeld, ook als iemand het Netweters adres zou spoofen.
Dank je Suzy, maar denk niet dat Telenet hier veel aan kan veranderen. Wat wel helpt (na een tijdje) is als zoveel mogelijk Netweters de mails markeren als ‘not spam’.
Uiteindelijk zal het spamalgoritme van Google zichzelf bijsturen op basis van feedback van de gebruukers.
@T_Bandana In mijn startpost geef ik aan waarom ik dit niet wil doen 😉
@Steven-E @Master-Magic ervaren jullie nog steeds hetzelfde probleem? Dus dat de mails van De Netweters in de spam folder terecht komen in Gmail?
In webmail merk ik deze mails als geen spam.
Mijn vermoeden is dat de onderwerpen die ik gemerkt heb als geen SPAM normaal binnenkomen maar onderwerpen die ik nog niet gemerkt heb als geen SPAM nog altijd in de spammap komen.