Beantwoorden
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Wat scheelt er met de website?

Wat is er aan de hand met de Telenet website? Het is al ruim 1 week dat ik enkel de hoofdpagina kan laden. Durf ik op een andere webpagina te drukken, dan duurt het ofwel heel lang eer de pagina verschijnt ofwel verschijnt er dan na lange tijd een error pagina met als boodschap: probeer het later opnieuw, indien het probleem aanhoud, gelieve de klantendienst te contacteren. Laat ik nou gigaboost hebben en juist de Telenet website wil niet mee. Alle andere websitebezoek verloopt normaal. Ik haal via WiFi op mijn tablet snelheden tot 400 mbps. Dat zou toch voldoende moeten zijn om de website open te krijgen?? Ik werk wel met eigen router. Bekabeld haal ik met mijn nieuwe Windows laptop tot 980 mbps en daar wil de website ook niet mee. Zijn er werken ergens? Ik zie dat er morgen, 20/01 van 1u00 tot 6u00 werken zijn gepland…

Never trust in Dust
5 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wat scheelt er met de website?

Wis eens uw Telenet geschiedenis in uw browser.

Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Wat scheelt er met de website?

Heb ik gedaan, maar je ziet, ik was online en het heeft 15 minuten geduurd eer ik U kon antwoorden. Op mijn Telenet wordt ik vanzelfsprekend uitgelogd??? Dat heb je op sommige streng beveiligde web sites als je de pagina verlaat of afsluit, maar hier niet, hier wordt ik midden in een sessie uitgelogd. Ik heb nochtans al mijn aanrekeningen betaald…😂

Never trust in Dust
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Wat scheelt er met de website?

Raar??? Ik heb zonet mijn wachtwoord gewijzigd en nu werkt alles terug behalve mijn Telenet. Dus ik surf naar mijn Telenet, ik log in, de blauw/groene vakjes verschijnen en ben ingelogd, maar als ik dan op zo een vakje klik, wordt ik prompt uitgelogd. Dit was ook al zo vóór de wijziging van mijn WW???

Never trust in Dust
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wat scheelt er met de website?

@Domi1963  heb toch geen problemen ondervonden . Heb verschillende browsers die ik gebruik maar werken allemaal perfect.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Wat scheelt er met de website?

Sorry voor het late antwoord, maar intussen werkt de website weer vlot.😁

Never trust in Dust