Beantwoorden
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Word ONE en vier met een toptoestel vanaf €99*

1. Bestel of wijzig jouw ONE
ONE is onze bundel met supersnel internet en onbeperkte mobiele data, met of zonder TV.
 
2. Kies uit 5 toptoestellen vanaf €99
Zowel nieuwe klanten en bestaande (ONE) klanten kunnen deze korting krijgen. Kies wat op jou van toepassing is.
 
*De promotie geldt niet voor...
 
  • Bestaande Telenet-klanten zonder ONE, die al een internet en een mobiel abonnement hebben en overstappen naar ONE of ONEup zonder een extra mobiel nummer te nemen (bv. WIGO of WIGO (home)-klanten met een King-abonnement die overstappen naar ONE(up) met hetzelfde aantal mobiele nummers) 
  • Bestaande ONE- of ONE(up)-klanten die geen extra mobiel nummer nemen en niet upgraden van ONE naar ONEup 
  • Bestaande klanten die downgraden van ONEup naar ONE

Ben je Telenet-klant en kom je niet in aanmerking voor de promotie? Dan kan je wel het hele jaar door genieten van mooie kortingen via de Telenet klantenprijs. 

 
Bron: telenet.be link artikel
 
Je kan je ook aanmelden op die pagina, dan op toestel klikken en dan zie je de prijs die bij jouw abbonement hoort. Vandaar VANAF €99* 😉

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

Tags (4)
31 reacties
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Word ONE en vier met een toptoestel vanaf €99*

Leuke promo! Vooral omdat die ook telt voor Telenet klanten die al (One) klant zijn. Ik heb meteen een nummer overgezet naar One 🙂 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Word ONE en vier met een toptoestel vanaf €99*

Toestellen zullen weer snel uitgeput zijn en een wachtlijst zal voor enkelen lang duren.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 504
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? JACKPOT!

Word ONE en vier met een toptoestel vanaf €99*


@Master-Magic  schreef:

Toestellen zullen weer snel uitgeput zijn en een wachtlijst zal voor enkelen lang duren.


@Master-Magic Bij de eindejaarspromotie hanteren we het op=op principe. Als een toestel niet meer in voorraad is, zal dit ook zo meegegeven worden op de website en kan je het toestel ook niet meer bestellen. Dit staat ook zo bij de voorwaarden: 

Bjarne_0-1668536230912.png

 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Word ONE en vier met een toptoestel vanaf €99*

Maandag om 16.00 uur deze info gekregen en mensen op werk ook

het zal hard gaan zoals jullie zeggen en op is op spijtig voor aantal klanten die er op rekenen

tr_dude
Freshman Weetjesweter
Berichten: 21
Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi!

Word ONE en vier met een toptoestel vanaf €99*

Spijtig dat trouwe klanten weer in de kou gelaten worden. Ik heb een WIGO S en had wel interesse om over te stappen naar One maar ik heb geen boodschap aan een 2de simkaart.

Hoog tijd om eens bij de concurrentie te gaan kijken.

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Word ONE en vier met een toptoestel vanaf €99*

@tr_dude  als je al een nr hebt bij Telenet kan je die invoeren als nr bij het one abbo.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
tr_dude
Freshman Weetjesweter
Berichten: 21
Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi!

Word ONE en vier met een toptoestel vanaf €99*

@Master-Magic  Ik bedoel dat ik WIGO S heb met gsm nr. Ik kan enkel die promo krijgen indien ik overstap naar One en een 2de gsm nr. erbij neem.

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Word ONE en vier met een toptoestel vanaf €99*

@tr_dude 

Nog geen ONE of ben je nieuwe klant?

Maak hier je keuze

Telenet-klant zonder ONE

Stap 1: Bestel jouw ONE op maat

Heb je al internet en mobiel van Telenet, dan moet je ONE bestellen met een extra mobiel nummer om te kunnen genieten van de promo.

 
ONE
 
  • Onbeperkt*, veilig en supersnel surfen, thuis en onderweg i
  • Onbeperkt bellen en sms’en i
  • Ook op je smartwatch (met eSIM) en tablet (met datasim) i
  • Stel zelf samen, tot 5 mobiele nummers, met of zonder tv, met of zonder vaste lijn i
vanaf
69,10
per maand
 
 
 

Meer dan 350.000 klanten zijn al ONE(up)

 

Stap 2: Installatie en activatie

Je ONE moet geïnstalleerd en geactiveerd worden voor je een toestel met korting kan bestellen. Voordien kan je geen toestel bestellen. 

Tip: Wil je sneller je korting ontvangen, kies er dan voor om je ONE zelf te installeren en activeren.

 

Stap 3: Je ontvangt je mail met kortingslink en bestelt je toestel

Zodra alles volledig geïnstalleerd en geactiveerd is, krijg je een mail met link die jouw toestelkorting activeert.

 
Overtuigd?
 

Wees er snel bij. De voorraad is beperkt. Je kan jouw toestel pas bestellen zodra jouw ONE volledig geïnstalleerd en geactiveerd is.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
tr_dude
Freshman Weetjesweter
Berichten: 21
Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi!

Word ONE en vier met een toptoestel vanaf €99*

@Master-Magic volgens mij verstaan we elkaar niet.

In mijn Wigo zit reeds een mobiel abo. Indien ik naar One overstap moet ik nog een bijkomend mobiel nr nemen (dus 2 in totaal) om die toestel promo te kunnen krijgen.

 

Heb je al internet en mobiel van Telenet, dan moet je ONE bestellen met een extra mobiel nummer om te kunnen genieten van de promo.

 

m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Word ONE en vier met een toptoestel vanaf €99*

Klopt, vrienden van mij hebben ook extra nummer moeten pakken (waren WIGO).

  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Word ONE en vier met een toptoestel vanaf €99*

@tr_dude 

idd net ook ontdekt, na die tekst ook eens geprobeerd voor die actie te verkrijgen, moet ook 2de nr nemen voor aan de voorwaarden te voldoen, dus niet zo goeie actie voor wie maar 1 nr nodig heeft.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Word ONE en vier met een toptoestel vanaf €99*

@Master-Magic 

"Denk" dat @tr_dude  gelijk heeft.

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

tr_dude
Freshman Weetjesweter
Berichten: 21
Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi!

Word ONE en vier met een toptoestel vanaf €99*

En je wordt bovendien verplicht om te betalen voor zaken die je niet nodig hebt.

Ik heb helemaal geen onbeperkt mobiel abo nodig, maar ik kan geen lager tarief kiezen. Dit jaagt natuurlijk de prijs omhoog.

Het gras is niet altijd groener aan de overkant maar dit gezegd zijnde ga ik toch eens over de muur kijken (waar je wel meer tariefkeuzes hebt, en promo's).

Arnie
Professional Allesweter
Berichten: 1744
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Word ONE en vier met een toptoestel vanaf €99*

Hoe lang zou je het extra nummer aktief moeten houden? Ik heb OneUp +2. Ik zou een derde SIM kunnen bestellen, om gebruik te maken van de aanbieding. De SIM heb ik niet nodig, daarom misschien weer na 2 maand opzeggen?


   Arnie | Krak
   Meten is weten. Gissen is missen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.