Beantwoorden
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Word ONE en vier met een toptoestel vanaf €99*

1. Bestel of wijzig jouw ONE
ONE is onze bundel met supersnel internet en onbeperkte mobiele data, met of zonder TV.
 
2. Kies uit 5 toptoestellen vanaf €99
Zowel nieuwe klanten en bestaande (ONE) klanten kunnen deze korting krijgen. Kies wat op jou van toepassing is.
 
*De promotie geldt niet voor...
 
  • Bestaande Telenet-klanten zonder ONE, die al een internet en een mobiel abonnement hebben en overstappen naar ONE of ONEup zonder een extra mobiel nummer te nemen (bv. WIGO of WIGO (home)-klanten met een King-abonnement die overstappen naar ONE(up) met hetzelfde aantal mobiele nummers) 
  • Bestaande ONE- of ONE(up)-klanten die geen extra mobiel nummer nemen en niet upgraden van ONE naar ONEup 
  • Bestaande klanten die downgraden van ONEup naar ONE

Ben je Telenet-klant en kom je niet in aanmerking voor de promotie? Dan kan je wel het hele jaar door genieten van mooie kortingen via de Telenet klantenprijs. 

 
Bron: telenet.be link artikel
 
Je kan je ook aanmelden op die pagina, dan op toestel klikken en dan zie je de prijs die bij jouw abbonement hoort. Vandaar VANAF €99* 😉

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

Tags (4)
31 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Word ONE en vier met een toptoestel vanaf €99*

@Arnie 

De klant kan zijn ONE(UP)-overeenkomst steeds kosteloos opzeggen. Indien de klant zijn ONE(UP)-overeenkomst echter binnen de 12 maanden na aankoop van het toestel beëindigt of wijzigt naar een productcombinatie die geen recht geeft op bovenstaande promotie, wordt een vergoeding aangerekend die overeenkomt met de restwaarde van de korting op het toestel, lineair afgeschreven over een periode van 12 maanden. Elke klant kan jaarlijks maximum 5 toestellen kopen met een korting. Voor elk toestel dat 12 maanden in het bezit is van de klant, kan na die periode een nieuw toestel aangekocht worden. Vermelde prijzen zijn incl. btw en geldig onder voorbehoud van materiële fouten, vergissingen en/of wijzigingen.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Word ONE en vier met een toptoestel vanaf €99*

@Arnie 12 maanden verplicht houden anders vervalt je aankoop en betaal je rest waarde.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Arnie
Professional Allesweter
Berichten: 1744
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Word ONE en vier met een toptoestel vanaf €99*

Bedankt @Master-Magic die informatie had ik zelf zo snel niet gevonden.


   Arnie | Krak
   Meten is weten. Gissen is missen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Word ONE en vier met een toptoestel vanaf €99*

@Arnie staat nochtans bij de kleine lettertjes 😂

ene vind je al sneller dan het andere op de Telenet site met wat aanklikken.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
tr_dude
Freshman Weetjesweter
Berichten: 21
Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi!

Word ONE en vier met een toptoestel vanaf €99*

Zo slim zijn ze wel natuurlijk ...

DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Word ONE en vier met een toptoestel vanaf €99*

Daarmee alles altijd in nog kleinere letters staat of op achterkant papieren contracten, de letters heel klein zijn en dikwijls in een heel lichte kleur 😉

/Offtopic

Ik zaag ook allang dat telenet niks voor vaste klanten doet, en alleen maar voor nieuwe (tenzij in dit geval abbo duurder maken) ze zeggen wel dat je tot 5 toestellen per jaar kunt kopen aan korting, maar die korting is gebaseerd op adviesprijs (prijs van merk zelf op merk site) en deze is altijd duurder. Zelfs al is de prijs na 2j gezakt overal, op telenet website blijven ze gewoon oude prijzen hanteren. Komt altijd goedkoper bij groothandel webshops. Ale is niet alleen bij telenet zo maar bijna overal.

Voor niets gaat alleen de zon op 😛

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

tr_dude
Freshman Weetjesweter
Berichten: 21
Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi!

Word ONE en vier met een toptoestel vanaf €99*

@DeLLiAnO idd, die kortingen zijn met een serieuze korrel zout te nemen.

Bvb de Samsung 55" QLED tv die ze aanbieden. Dit is echt lachen met de klanten (die hierin trappen). Model is al meer dan 2 jaar oud, en voor dezelfde prijs kan je makkelijk een recent gelijkwaardig toestel vinden.

m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Word ONE en vier met een toptoestel vanaf €99*

Die €99 TCL TV & €199 iPhone vind ik wel zeer goede deal.

  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Word ONE en vier met een toptoestel vanaf €99*

@m-jan20 Wel bij zeggen dat die iPhone nog 3 jaar updates krijgt, is van 2019, die prijs is de prijs die je waarschijnlijk ook ergens anders zou betalen.

maar wie een iPhone wilt kan deze kopen mits de info hierboven, misschien goed voor jonge kinderen voor hun Sinterklaas of kerst.

voor de tv zou ik dan eerder gaan voor de LG, bekender merk dan die andere.

en tv’s moet je eigenlijk zien spelen voor je ene koopt.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
tr_dude
Freshman Weetjesweter
Berichten: 21
Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi!

Word ONE en vier met een toptoestel vanaf €99*

@m-jan20 

Klopt, maar dat is de promo voor nieuwe One klanten.

En dat is mijn punt, bestaande klanten worden hier weer in de kou gelaten.

Ik heb de vraag expliciet gesteld, overgang van Wigo S naar One komt hiervoor niet in aanmerking tenzij je nog een 2de simkaart erbij neemt, waar ik geen boodschap aan heb.

Ik snap de commerciële logica niet, ze zien nog liever een klant vertrekken die elke maand netjes 90euro ophoest dan een uitzondering te maken voor een trouwe klant.

Ex-Netweter
 

Word ONE en vier met een toptoestel vanaf €99*

De logica is iedere klant proberen vastbinden aan ONE en ONE(up). Met de smartphones van al je gezinsleden, je huurdecoders en bijhorende afstandsbediening, je Telenet Wifi-netwerk.

Probeer daarna nog maar eens over te stappen naar een concurrent. Eén van je kinderen of je vrouw zullen wel protesteren...

Die ONE-logica zorgt momenteel voor extra inkomsten. Dat is het enige wat telt.

Zolang die inkomsten stijgen, zal die logica worden aangehouden.

tr_dude
Freshman Weetjesweter
Berichten: 21
Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi!

Word ONE en vier met een toptoestel vanaf €99*

@Ex-Netweter 

Oh, maar dan zijn zij bij mij aan het verkeerde adres. Ik ben helemaal niet zo afhankelijk van Telenet.

Ik ben al een hele tijd aan het denken om alles eens te herbekijken maar had hier nog geen tijd voor gehad.

Ik betaal eigenlijk voor zaken die ik helemaal niet nodig heb, maar bij Telenet heb je geen keus (meer).

Ik heb tv, internet en gsm nodig. Maar ik heb helemaal geen nood aan onbeperkt surfen, onbeperkt bellen of gigasnel internet. Heb overal in huis utp 5 kabel liggen, met 100Mbit heb ik dus ruim voldoende en heb ook nooit meer gemist. 

Wij zijn geen gezin die voortdurend online zit, zware online games zitten te spelen of gigantische volumes downloaden. En zo zijn er heel veel mensen.

Ik zou Telenet eigenlijk moeten bedanken dat ze door hun niet-commerciele geste mij een stamp onder de kont gegeven hebben 😉.

m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Word ONE en vier met een toptoestel vanaf €99*

iPhone 11 kost overal nog €500 hoor

  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Word ONE en vier met een toptoestel vanaf €99*

@m-jan20  Als ik die in Google ingeef vind ik die toch goedkoper dan 500€ 

beetje rondkijken helpt soms 😉


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Word ONE en vier met een toptoestel vanaf €99*

@tr_dude 

Wat houd je dan nog tegen? Het gras is altijd groener aan de overkant.

In mijn geval heb ik toch wat bespaard met one.

Bij andere providers moet je je toestel extra betalen in een abo, in mijn geval heb ik als klant 130 euro korting gehad op mijn iphone zonder dat mijn abo veranderd is van prijs.

Als je data slorpende kids zou hebben zou je de onbegrensde abo's wel apricieren.

Bij mijn weten is ook telenet de enige die gsm abo's verdeeld, prijs volgens verbruik, dus ook nog een voordeel ipv pay en go kaarten.

Ik wens je veel succes aan de overkant. Het heeft geen zin om erover te zagen, gewoon doen!!!