24751
netweters
|
152350
antwoorden
|
20691
vragen
|
Ben je Telenet-klant en kom je niet in aanmerking voor de promotie? Dan kan je wel het hele jaar door genieten van mooie kortingen via de Telenet klantenprijs.
_______________________
If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.
De klant kan zijn ONE(UP)-overeenkomst steeds kosteloos opzeggen. Indien de klant zijn ONE(UP)-overeenkomst echter binnen de 12 maanden na aankoop van het toestel beëindigt of wijzigt naar een productcombinatie die geen recht geeft op bovenstaande promotie, wordt een vergoeding aangerekend die overeenkomt met de restwaarde van de korting op het toestel, lineair afgeschreven over een periode van 12 maanden. Elke klant kan jaarlijks maximum 5 toestellen kopen met een korting. Voor elk toestel dat 12 maanden in het bezit is van de klant, kan na die periode een nieuw toestel aangekocht worden. Vermelde prijzen zijn incl. btw en geldig onder voorbehoud van materiële fouten, vergissingen en/of wijzigingen.
Bedankt @Master-Magic die informatie had ik zelf zo snel niet gevonden.
Zo slim zijn ze wel natuurlijk ...
Daarmee alles altijd in nog kleinere letters staat of op achterkant papieren contracten, de letters heel klein zijn en dikwijls in een heel lichte kleur 😉
/Offtopic
Ik zaag ook allang dat telenet niks voor vaste klanten doet, en alleen maar voor nieuwe (tenzij in dit geval abbo duurder maken) ze zeggen wel dat je tot 5 toestellen per jaar kunt kopen aan korting, maar die korting is gebaseerd op adviesprijs (prijs van merk zelf op merk site) en deze is altijd duurder. Zelfs al is de prijs na 2j gezakt overal, op telenet website blijven ze gewoon oude prijzen hanteren. Komt altijd goedkoper bij groothandel webshops. Ale is niet alleen bij telenet zo maar bijna overal.
Voor niets gaat alleen de zon op 😛
_______________________
If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.
@DeLLiAnO idd, die kortingen zijn met een serieuze korrel zout te nemen.
Bvb de Samsung 55" QLED tv die ze aanbieden. Dit is echt lachen met de klanten (die hierin trappen). Model is al meer dan 2 jaar oud, en voor dezelfde prijs kan je makkelijk een recent gelijkwaardig toestel vinden.
@m-jan20 Wel bij zeggen dat die iPhone nog 3 jaar updates krijgt, is van 2019, die prijs is de prijs die je waarschijnlijk ook ergens anders zou betalen.
maar wie een iPhone wilt kan deze kopen mits de info hierboven, misschien goed voor jonge kinderen voor hun Sinterklaas of kerst.
voor de tv zou ik dan eerder gaan voor de LG, bekender merk dan die andere.
en tv’s moet je eigenlijk zien spelen voor je ene koopt.
Klopt, maar dat is de promo voor nieuwe One klanten.
En dat is mijn punt, bestaande klanten worden hier weer in de kou gelaten.
Ik heb de vraag expliciet gesteld, overgang van Wigo S naar One komt hiervoor niet in aanmerking tenzij je nog een 2de simkaart erbij neemt, waar ik geen boodschap aan heb.
Ik snap de commerciële logica niet, ze zien nog liever een klant vertrekken die elke maand netjes 90euro ophoest dan een uitzondering te maken voor een trouwe klant.
De logica is iedere klant proberen vastbinden aan ONE en ONE(up). Met de smartphones van al je gezinsleden, je huurdecoders en bijhorende afstandsbediening, je Telenet Wifi-netwerk.
Probeer daarna nog maar eens over te stappen naar een concurrent. Eén van je kinderen of je vrouw zullen wel protesteren...
Die ONE-logica zorgt momenteel voor extra inkomsten. Dat is het enige wat telt.
Zolang die inkomsten stijgen, zal die logica worden aangehouden.
@Ex-Netweter
Oh, maar dan zijn zij bij mij aan het verkeerde adres. Ik ben helemaal niet zo afhankelijk van Telenet.
Ik ben al een hele tijd aan het denken om alles eens te herbekijken maar had hier nog geen tijd voor gehad.
Ik betaal eigenlijk voor zaken die ik helemaal niet nodig heb, maar bij Telenet heb je geen keus (meer).
Ik heb tv, internet en gsm nodig. Maar ik heb helemaal geen nood aan onbeperkt surfen, onbeperkt bellen of gigasnel internet. Heb overal in huis utp 5 kabel liggen, met 100Mbit heb ik dus ruim voldoende en heb ook nooit meer gemist.
Wij zijn geen gezin die voortdurend online zit, zware online games zitten te spelen of gigantische volumes downloaden. En zo zijn er heel veel mensen.
Ik zou Telenet eigenlijk moeten bedanken dat ze door hun niet-commerciele geste mij een stamp onder de kont gegeven hebben 😉.
Wat houd je dan nog tegen? Het gras is altijd groener aan de overkant.
In mijn geval heb ik toch wat bespaard met one.
Bij andere providers moet je je toestel extra betalen in een abo, in mijn geval heb ik als klant 130 euro korting gehad op mijn iphone zonder dat mijn abo veranderd is van prijs.
Als je data slorpende kids zou hebben zou je de onbegrensde abo's wel apricieren.
Bij mijn weten is ook telenet de enige die gsm abo's verdeeld, prijs volgens verbruik, dus ook nog een voordeel ipv pay en go kaarten.
Ik wens je veel succes aan de overkant. Het heeft geen zin om erover te zagen, gewoon doen!!!