Beantwoorden
noste99
Experienced Weetjesweter
Berichten: 23
WOW, overzichtelijk! Alles op zijn plek! Dat loopt vlotjes. Twee handen vol!

ZOOMIT en DOCCLE nu onder één dak?

Hi,

Heb juist vernomen dat DOCCLE en ZOOMIT nu onder 1 dak zitten. In DOCCLE kan ik één en ander configureren ivm Telenet fakturen maar hoe kan ik aangeven dat ik de telenet faktuur opnieuw via ZOOMIT wens te ontvangen?

Dank bij voorbaat voor iedere hint!!!

Stefan

13 reacties
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

ZOOMIT en DOCCLE nu onder één dak?

@noste99 

Niet echt antwoord op je vraag, maar als je de telenet app download, kun je alle betaalde en onbetaalde facturen zien.

Als je via telenet app betaald met mobile banking, staat je geld er binnen 2 uur erop. Via online overschrijving duurt langer, omdat je via telenet app rechtstreeks betaald.

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7764
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

ZOOMIT en DOCCLE nu onder één dak?

Voor zover ik het begrijp zal het eerder Zoom-it zijn die met de tijd zal verdwijnen en volledig in Doccle geïntegreerd worden.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

ZOOMIT en DOCCLE nu onder één dak?


@igvfer  schreef:

Voor zover ik het begrijp zal het eerder Zoom-it zijn die met de tijd zal verdwijnen en volledig in Doccle geïntegreerd worden.


Zo heb ik het ook begrepen....


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Arnie
Professional Allesweter
Berichten: 1748
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

ZOOMIT en DOCCLE nu onder één dak?

Dat is dan gelukkig één speciale inbox minder. Op zich zijn die services wel handig, maar met een zoomit box, een doccle box en de federale ebox werd het wel wat veel.


   Arnie | Krak
   Meten is weten. Gissen is missen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7764
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

ZOOMIT en DOCCLE nu onder één dak?

Zonder mijn burgerprofiel, de aparte box voor je fiscale documenten, Helena, Cozo en wat nog meer  voor je gezondheidsdossier niet te vergeten. Ik kan mij goed voorstellen dat sommige oudere en zelfs jongere mensen door het bos de bomen niet meer zien. Zonder nog te spreken over het inloggen daarop. Via paswoord, Eid, Tokens, ItsMe en er is nu nog blijkbaar eentje aan het bijkomen.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

ZOOMIT en DOCCLE nu onder één dak?

Van Cozo heb ik nog nooit gehoord ... 🤔


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5295
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

ZOOMIT en DOCCLE nu onder één dak?

@StefaanH is een app waar in je uw bezoeken bij dokter enz kunt regelen en bekijken, en waar je uw uitslag van een bloedonderzoek bv kan raad plegen, is gebruikt door de dokters ook voor je profiel te kunnen inzien.

zeer handig ook, na enkele uren soms kan je uw uitslag al zien van je bloedafname bv.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

ZOOMIT en DOCCLE nu onder één dak?

Aha, good to know ...

En kunt ge dat zomaar aanmaken of moet ge iets met uw huisarts regelen?


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5295
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

ZOOMIT en DOCCLE nu onder één dak?

@StefaanH je kunt dit aanmaken via je account dat elke persoon heeft bij de ziekenbank of hoe noemen ze dat, daar via je identiteitskaart goedkeuren of via itsme.

op 10 min is dat geregeld.

 

edit: uitleg erbij.

Klik rechts bovenaan op de knop "Inloggen" om naar de beveiligde site te gaan. U kan als patiënt inloggen op het CoZo-portaal met uw elektronische identiteitskaart (eID) of itsme. Indien u nog niet over de laatste versie van de eID-software beschikt, dan kan u deze downloaden via www.eid.belgium.be. Inloggen via token wordt niet ondersteund.

Plaats uw eID in de kaartlezer, klik op de knop "Aanmelden" en geef uw pincode in. Of u kiest itsme, waarna u de itsme-app opent op uw smartphone en de instructies volgt. U kiest het profiel 'Burger'. Vervolgens krijgt u onmiddellijk uw resultatenlijst te zien. Links of via het icoon linksboven.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

ZOOMIT en DOCCLE nu onder één dak?

OK thx, ga dat een van dees eens proberen 😎


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

ZOOMIT en DOCCLE nu onder één dak?

Het ziekenhuis in kortrijk maakt publiciteit voor nog een andere app, beetje gelijk aan cozo

mynexuzhealth

het bos en de bomen pffff

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

ZOOMIT en DOCCLE nu onder één dak?

@Christof75 

OK, thx voor de info 😉


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7764
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

ZOOMIT en DOCCLE nu onder één dak?

En dan heb je nog "mijn gezondheid". En het ene is soms aan het andere gelinkt zolans Helena aan mijn gezondheid en cozo aan mijn gezondheid enz. .



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.