Beantwoorden
danchrista
Professional Weetjesweter
Berichten: 40
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Topicvreter! Topicwurm!

Oude login toont "goed nieuws" ipv stappenplan

Ingelogd met mijn oude account en op de blauwe banner geklikt. Ik krijg geen stappenplan te zien. Wel de volgende mededeling: 

Goed nieuws... je hebt al een persoonlijke login!

Je hebt al een nieuwe login aangemaakt om aan te melden op de Netweters en andere Telenet-toepassingen. Zo ben je helemaal klaar voor de toekomst en hoef je nu niets meer te doen. 

Moet ik nu niets meer doen? Ik had al via telenet een nieuwe persoonlijke login aangemaakt.

Als ik echter inlog met mijn nieuwe persoonlijke login moet ik mijn profiel vervolledigen. Ik probeer mijn accountnaam terug te gebruiken maar dit gaat niet, is al in gebruik wordt gemeld. Er klopt toch iets niet.

 

🤔😕

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: 58% van de leden moet binnenkort een nieuwe login maken

0 Likes
3 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5234
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Oude login toont "goed nieuws" ipv stappenplan

Volgens mij moet de registratie (nickname en e-mail) van de nieuwe login niet afgerond worden. Ik vermoed dat een Telenet medewerker dit zal doen met de gegevens die je gekopieerd hebt van je oude account.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Oude login toont "goed nieuws" ipv stappenplan

@danchrista je moet inderdaad niet opnieuw registeren op De Netweters, want dan maak je gewoon een nieuw profiel aan. Ik heb je een privébericht gestuurd, bezorg me via daar je nieuwe login en we brengen het direct in orde.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Oude login toont "goed nieuws" ipv stappenplan

@danchrista dankjewel om ons je nieuwe login te bezorgen. Deze is vanaf nu gekoppeld aan je Netweters-account. Probeer zeker eens af te melden en terug aan te melden met je nieuwe login, je zou dan op 'danchrista' terecht moeten komen.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes