Beantwoorden
robatoras
Experienced Meesterweter
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Telenet lanceert Wigo (niet goedkoop)

Kostprijs voor particulieren

100 - 120 en 140 euro netto

Kostprijs voor business klanten

121 - 163 - en 188 euro incl BTW

Met Wigo introduceert Telenet een innovatief aanbod waar gezinnen en kleine bedrijven centraal staan. De grootste troef? Eén algemene limiet voor mobiel internet dat je kan delen met elkaar.

http://www.zdnet.be/nieuws/181883/telenet-lanceert-wigo-deel-mobiele-data-met-je-familie/

26 reacties
Suzy
Community Manager
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! Tag away, my dear! TAGGING MASTER!

Je kan hiervoor best de 'Gebruiksvoorwaarden voor Yelo TV' raadplegen, @Janneke_Dust

Hier kan je alle informatie terugvinden onder de voorwaarden van WIGO:
https://www2.telenet.be/nl/wigo/

We kunnen je vertellen dat er hieraan niets gewijzigd werd.

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Beantwoorden
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 Vraagbaakkampioen!

Dit antwoord zegt eigenlijk : zoek het zelf uit.

Zelfs de  link die je geeft is naar een onbestaande pagina.

Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
0 Likes
Beantwoorden
Suzy
Community Manager
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! Tag away, my dear! TAGGING MASTER!

Er zal hieromtrent niets wijzigen, zoals eerder benoemd.

Ik heb de link in mijn vorige antwoord meteen aangepast.
Ook staat de rechtstreekse link meteen onder voorwaarden van WIGO vanaf nu.

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager

0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

ALs je echt in een gezin zit waar er oude mensen zijn die echt hun data niet gebruiken , dan KAN het interessanter zijn. Maar als iedereen al een smartphone is huis heeft, dan is in dit aanbod gewoon te weinig data... bovendien is er geen enkele manier om GB paketten te kunnen aankopen zoals vroeger voor je vaste Internet lijn .

Daardoor moet je al snel 0,06 euro per MB gaan betalen.

Dat is wat mij dan ook tegenhoud om van bij mobilevikings weg te gaan...

Ook het buitenland zal een probleem worden... bij Proximus, Mobistar en Mobilevikingd kan je data paketten aankopen voor in het buitenland nog te kunnen surfen. Maar bij Telenet bestaat zoiets niet...(Of vergis ik mij?)

Edit: Oeps ik had niet gezien dat je minimum 1GB per sim moet hebben, dus kan je niet al de GB's doorgeven aan je kinderen... 2GB wigo == 1GB per SIM (Wat zeer weinig is...) 

Ze zouden aankoopbare pakketten moeten aanbieden...

0 Likes
Beantwoorden

Voor mij is het wel interessant al win ik er nu ook weer geen fortuin mee. Rekening houdend met mijn huidig abo (base) bespaar ik normaal 8 euro, als ik zou gaan voor king supersize bespaar ik met wigo nog 3 euro (gerekend met de kostprijs van een kongsurf erbij).

Ik heb wel het geluk dat ik zo'n bakje heb om 4g in wifi om te zetten, als ik dan nog een extra pakket kong surf bij neem is het voor mij persoonlijk dus wel een beetje interessant.

0 Likes
Beantwoorden
Arthur2
Experienced Meesterweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Voor ons is dat ook niet zo goed. Ik heb nu al 4 GB en ik heb minstens 2x zoveel nodig.

Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
0 Likes
Beantwoorden
Ulrikc
Professional Beetjesweter
Hoort wie klopt daar? Goed gevonden! Netjes! Leesclubje starten?

Beste

Met Wigo geeft in principe een all-in-one oplossing waarbij het gezin en bedrijf centraal staat.

Maar Telenet heeft blijkbaar vergeten dat vele telefoons verbonden zijn met Cloud oplossingen al dan niet via hun provider. Een goed voorbeeld daarvan is Orange (voorheen mobistar) met de Orange Cloud.

Van cloud wordt momenteel niet gesproken tenzij zij de Orange Cloud ook bij Orange voorlopig blijven gebruiken. Kan daar wat meer duidelijkheid over komen.

Daar heb iik met mijn overstap naar WIGO niet direct aan gedacht, maar nu ik de SIM kaarten krijg en ons wil voorbereiden op de overstap zonder verlies van gegevens krijg ik niet direct een antwoord op jullie website, community enz. Wat stellen jullie als oplossing en procedure voor!

Ik zou eerder denken: De eerste all-in voor je gezin is een WIGO inclusief "WIGO CLOUD"

Hoop dat dit snel kan worden geregeld.

0 Likes
Beantwoorden
karel3012
Freshman Weetjesweter
De vernieuwde WIGO? All I want for X-mas is YOU Follow the reader, reader! Leesbeest!

1 gig per sim,  min. maar als er nu een sim is die geen data moet ( kan ) gebruiken wat dan ?

0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

"Elke ongebruikte (én volledige) GB kan je makkelijk en op elk moment doorgeven aan elkaar!"

Dit zal je waarschijnlijk kunnen doen op "mijn telenet".

0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

Maar je bent verplicht om per sim kaart minimaal 1 GB in te stellen.

Dus wigo 100 met 2 sim kaarten is elk 1 GB

Wigo 120 met 1 sim kaart = 5 GB, met 2 simkaarten kan je 3GB en 2 GB instellen, met 3 simkaarten kan je 1 + 1 +3 of 1 + 2 + 2 instellen, met 4 simkaarten kan je 1 + 1 + 1 + 2 instellen en met 5 simkaarten 1+1+1+1+1.

Gaan en blijven gaan zit er dan natuurlijk niet meer in.Gefrustreerde smiley

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

Wel ik heb het letterlijk van de site overgenomen. Dus elke gigabyte zou je moeten kunnen doorgeven.

We hebben hier zelf het packet van 120 euro met 3 sim kaarten. Maar men vader gebruikt nooit mobiele data (volgens mij gaat dat zelfs niet met zijn gsm). De simkaarten zijn nog niet geactiveerd, dus kan nog niet zien of het al dan wel niet mogelijk is om zijn gig achteraf door te geven.

Zou toch gewoon mogelijk moeten zijn. Er zullen er wel meerdere zijn met bovengegeven situatie.

Als het niet mogelijk is wordt het hopelijk zo snel mogelijk aangepast zodat men ook gewoon 0 gig kan instellen op een sim. 1gig verplichten per sim slaat toch gewoon nergens op. 

Alsook moet het mogelijk zijn om je mobiele data te blokkeren eens je je data hebt opgebruikt.

0 Likes
Beantwoorden