24650
netweters
|
151389
antwoorden
|
20594
vragen
|
Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Call haring 0900 nummers
Opgelost! Ga naar oplossing.
Als ik een 0900 nummer wil bellen krijg ik netwerk bezet
In mijn telenet zal je de nr moeten vrij geven
Dat je ernaar kan bellen
@Gerritvan111111 wat is je vraag ??? met enkel een onderwerp zijn we niks op het forum....
Hoe doe je dat
@Gerritvan111111 Ik heb je 2 berichten samengevoegd, zo blijft het duidelijk en overzichtelijk voor iedereen.
Je neemt best eens een kijkje in MyTelenet (via de app of website) of je daar Premium nummers geblokeerd hebt. Lukt dat niet dan kan je waarschijnlijk ook wel aan de klantendienst vragen om dit voor je na te kijken.
Ondervind je dit probleem met 1 specifiek nummer of met alle 0900 nummers, want indien het om één nummer gaat kan het probleem bij hen liggen...
Ik kan het niet vinden op my telenet... 🫣 heb reeds gekeken onder mobiel bellen
Mijn instellingen zijn geen voorbeeld voor wat je moet doen. Ik wil geen gebruikmaken van betaalnummers. Ik weet dat ik hierdoor soms comfort mis.
Voor vaste telefoon;
Mobiel:
Ik weet dat het uitkijken is en duur kan zijn maar ik had bij de vorige provider een betaling begonnen maar blijkbaar niet afgerond. Inmiddels ben ik naar telenet, krijg dus nu pas door dat ik de betaling moet afronden om mijn bon te krijgen maar nu kan ik het nr niet meer bellen. En alle instellingen staan goed.
Wilde dit afronden daarna blokkeren ook... alleen het lukt niet