Beantwoorden
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5229
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

50.000 belminuten cadeau bij Prijs volgens verbruik?

Ik heb 2 mobiele nummers, allebei prijs volgens verbruik. Vandaag kijk ik via de Mijn Telenet app Prijs volgens verbruik en wat staat daar?

Screenshot_20230127-130727.png

Bij het andere nummer (dat Surf 1 GiB heeft) is er niets te zien. En op de screenshot is duidelijk te zien dat het nog steeds om prijs volgens verbruik gaat.

Een laat cadeautje van de Kerstman?

 

Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: 50.000 belminuten cadeau?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
6 reacties
Lieselot91
Ex-Moderator
Berichten: 196
De race is begonnen! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number! Even demarreren...

50.000 belminuten cadeau bij Prijs volgens verbruik?

Hoe graag ik het je zou gunnen, dit lijkt me een foutje te zijn.


Lieselot | Ex-Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

50.000 belminuten cadeau bij Prijs volgens verbruik?

@Lieselot91 

Dat is echt. Bij mij staat dat ook. Ik heb twee toestelllen prijs volgens verbruik. Één toestel met 1GB surf waarmee deze maand nog niet meegebeld is en geen sms verstuur geeft mij hetzelfde beeld als @sb (met uitzondering van het nummer uiteraard). Het andere toestel werd deze maand reeds gebruikt om te bellen en toont het verbuik.

 

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5229
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

50.000 belminuten cadeau bij Prijs volgens verbruik?

@Lieselot91 

Ik laat het je weten van zodra ik de rest van de 50.000 beliminuten gebruikt heb. 🤡

Edit: Ik begrijp ook niet waarom het onderwerp veranderd moest worden. 'prijs volgens verbruik' stond al ingesteld als label, dus... (?)


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Lieselot91
Ex-Moderator
Berichten: 196
De race is begonnen! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number! Even demarreren...

50.000 belminuten cadeau bij Prijs volgens verbruik?

Het is de eerste keer dat ik dit zie, dus ik kan niet garanderen dat je belminuten niet aangerekend zullen worden. Ik zou hiervoor dus een ticketje laten opmaken bij de klantendienst.

 

@sb Ik heb de vermelding van de Prijs volgens verbruik erbij gezet in de titel omdat de titels van topics zo concreet mogelijk moeten zijn voor de SEO.


Lieselot | Ex-Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5229
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

50.000 belminuten cadeau bij Prijs volgens verbruik?

@Lieselot91 

Ik zal wel zien als een nieuwe periode ingaat.

Dat van die onderwerpen is niets persoonlijk. Ik begrijp dat dit voor jullie een deel van de job is. Ik ben het er echter niet 100% mee eens, ongeacht de reden. Netweters is vziw het enige forum dat zoiets doet. Maar soit, leven en laten leven.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

50.000 belminuten cadeau bij Prijs volgens verbruik?

@sb we merken dat niet alle leden de labels gebruiken om bijkomend mee te filteren. Daarom streven we ernaar op De Netweters om de titels van de onderwerpen zo concreet mogelijk te maken. En uiteraard zorgt het er ook voor dat de onderwerpen makkelijker vindbaar zijn via de zoekmachines, omwille van SEO, zoals @Lieselot91 reeds vermeldde. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.