Beantwoorden
Noelis
Freshman Meerweter
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Alles op zijn plek! Happy New Year!

6de simkaart KLIK 30

Wij hebben voor het bedrijf een 6de simkaart nodig. Er lijkt echt geen oplossing om dit met behoud van voordelen kan doen.

1. Je neemt een data-only voor die ene ipad.  --> geen Free G en je betaalt de volle pot 
  2. Je neemt een king of kong --> geen Free G en je betaalt de volle pot
  3. Je verandert naar Klik 90 --> 4 simkaarten teveel en het abonnement wordt bijna het dubbel 142€ --> 260€

Bij WIGO kreeg je 50% korting op een extra kaart.  Dit lijkt niet meer mogelijk bij KLIK 30.  

Telenet moet begrijpen dat een bedrijf gradueel groeit en niet plotseling van 5 naar 10 simkaarten.

Tags (1)
0 Likes
7 reacties
patrick37
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

6de simkaart KLIK 30

@Noelis  klinkt een beetje hetzelfde als in de Wigo. Je hebt 2 simkaarten en daarna in eens 5 simkaarten. Wat als men met een gezin van 3 is ? Dus ik begrijp uw probleem wel maar ik kan het helaas niet oplossen voor u . Heeft u al eens gebeld met de Business om te kijken wat zij kunnen doen voor u ?

Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Noelis
Freshman Meerweter
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Alles op zijn plek! Happy New Year!

6de simkaart KLIK 30

@patrick37 

Ik heb met de A - Desk gebeld.  Die is het gaan navragen.  Enkel een kleine korting van 5€ op de Kong maar geen commerciële oplossing om een bundel aan te bieden... en dus ook geen Free G. Bij de King was het enkel het gratis bellen tussen Telenet nummers. 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

6de simkaart KLIK 30

@Noelisheb ook eens ff rond gekeken maar zie ook nergens anders een oplossing. Had nog even gedacht dat ik u zou laten bellen met Corporate maar die gaan ook niet veel kunnen betekenen omdat die zelfs nog hoger dan de 10 simkaarten kunnen gaan . Denk dat het goedkoopste is de King Business te nemen voor 20 euro of de 30 euro de Kong Business. Uiteraard heeft u de Free G niet zoals in de klik zit inbegrepen. Maar u heeft dan wel 5 euro korting dus is het 15 euro per maand. Misschien is 1 van de twee formules toch te overwegen ? Want denk dat zoeken niet veel nut heeft aangezien er geen tussenstap komt bij de Klik maar ze doen wel die extra 5 euro korting en normaal doen ze dat niet en is dat geen verplichting. Maar ze willen wel met u meedenken en daarom dat u deze korting wel krijgt om u toch tegemoet te komen. En als het om het data verbruik gaat 5 of 10 GB is niet weinig.

Patrick37 | Krak
0 Likes
Noelis
Freshman Meerweter

6de simkaart KLIK 30

Er is enkel 5€ korting op de Kong aangeboden... dus dat is 25€ ipv 30€.

Op King is geen korting toegepast.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter

6de simkaart KLIK 30

@Noelis  ah ok sorry verkeerd gelezen. Maar kan u niet vragen deze korting toe te passen op de King? Het is misschien een oplossing he , ik denk ook maar mee wat de mogelijkheden zijn.

Patrick37 | Krak
0 Likes
Noelis
Freshman Meerweter

6de simkaart KLIK 30

geen probleem 😊, neen ik heb het gevraagd. Enkel op Kong

0 Likes
patrick37
Professional Superweter

6de simkaart KLIK 30

@Noelis  het is uw beslissing natuurlijk maar ik zou dan gaan voor de Kong met die korting. Hoe vervelend het ook is dat er nu geen gepaste oplossing is bent u wel geholpen. Al was het maar voor een kortere periode want als er een wijziging zou komen dat nummer bent u toch niet kwijt dat is overdraagbaar.

Patrick37 | Krak