24757
netweters
|
152437
antwoorden
|
20705
vragen
|
Wij hebben voor het bedrijf een 6de simkaart nodig. Er lijkt echt geen oplossing om dit met behoud van voordelen kan doen.
Bij WIGO kreeg je 50% korting op een extra kaart. Dit lijkt niet meer mogelijk bij KLIK 30.
Telenet moet begrijpen dat een bedrijf gradueel groeit en niet plotseling van 5 naar 10 simkaarten.
@Noelis klinkt een beetje hetzelfde als in de Wigo. Je hebt 2 simkaarten en daarna in eens 5 simkaarten. Wat als men met een gezin van 3 is ? Dus ik begrijp uw probleem wel maar ik kan het helaas niet oplossen voor u . Heeft u al eens gebeld met de Business om te kijken wat zij kunnen doen voor u ?
Ik heb met de A - Desk gebeld. Die is het gaan navragen. Enkel een kleine korting van 5€ op de Kong maar geen commerciële oplossing om een bundel aan te bieden... en dus ook geen Free G. Bij de King was het enkel het gratis bellen tussen Telenet nummers.
@Noelisheb ook eens ff rond gekeken maar zie ook nergens anders een oplossing. Had nog even gedacht dat ik u zou laten bellen met Corporate maar die gaan ook niet veel kunnen betekenen omdat die zelfs nog hoger dan de 10 simkaarten kunnen gaan . Denk dat het goedkoopste is de King Business te nemen voor 20 euro of de 30 euro de Kong Business. Uiteraard heeft u de Free G niet zoals in de klik zit inbegrepen. Maar u heeft dan wel 5 euro korting dus is het 15 euro per maand. Misschien is 1 van de twee formules toch te overwegen ? Want denk dat zoeken niet veel nut heeft aangezien er geen tussenstap komt bij de Klik maar ze doen wel die extra 5 euro korting en normaal doen ze dat niet en is dat geen verplichting. Maar ze willen wel met u meedenken en daarom dat u deze korting wel krijgt om u toch tegemoet te komen. En als het om het data verbruik gaat 5 of 10 GB is niet weinig.
Er is enkel 5€ korting op de Kong aangeboden... dus dat is 25€ ipv 30€.
Op King is geen korting toegepast.
@Noelis ah ok sorry verkeerd gelezen. Maar kan u niet vragen deze korting toe te passen op de King? Het is misschien een oplossing he , ik denk ook maar mee wat de mogelijkheden zijn.
geen probleem 😊, neen ik heb het gevraagd. Enkel op Kong
@Noelis het is uw beslissing natuurlijk maar ik zou dan gaan voor de Kong met die korting. Hoe vervelend het ook is dat er nu geen gepaste oplossing is bent u wel geholpen. Al was het maar voor een kortere periode want als er een wijziging zou komen dat nummer bent u toch niet kwijt dat is overdraagbaar.