Apple Watch activatie en Bellen via Wifi
Ik ben sinds paar dagen klant bij Telenet. (kom van Orange)
De reden dat ik naar Telenet ben overgestapt is de snelheid van internet, maar vooral omdat ze Apple Watch eSim ondersteunen.
Heb een Apple Watch series 8 die dit ondersteund.
Alles is actief van telenet, internet, tv, en 2 mobiele telefoons(iphone)
Heb gekozen voor OneUp 2 abbo
Echter, indien ik de Apple Watch wil activeren, krijg ik enkel een grijze balk met Configureer netwerk met de tekst eronder, je telenet account is niet geschikt voor dit type abbonement. Echter, deze is het wel.
Ook Bellen via Telenet Wifi werkt niet. (wanneer verbonden met wifi, staat er enkel Telenet, niet Telenet Wifi als netwerk)
Meerdere keren contact gehad met klantendienst en telenetshop, maar word steeds van kastje naar de muur gestuurd. ze begrijpen niet waarom het niet werkt.
ook TV app kan ik niet aanmelden met mijn account.
begin beetje spijt te krijgen van mijn overstap. het is toch niet aan de klant dit op te lossen en steeds moeten bellen etc.. om dit in orde te brengen??
Enige dat wel goed werkt is Tv en Internet, alleen maakt die nieuwe modem veel lawaai, maar is gekend probleem en neem ik er wel bij.
Maar vind het wel erg dat ze je zeggen, iemand van technische dienst zal u contacteren, maar dit doen ze dus niet.
Heb zo de indruk dat de mensen van klantendienst ook niet echt op de hoogte zijn van hoe esim werkt.
Iemand idee aan wat het kan liggen? kennis van mij kon toen zijn mobiel abbo actief was, instant apple watch activeren. Waarom bij mij niet?
Ik betaald dus momenteel voor een dienst waar deel niet van werkt.