Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Bellen naar Frankrijk toch betalend met WIGO S 3GB?

* Sms’en en bellen binnen de EU-zone – behalve sms’en of oproepen vanuit België naar een buitenlands nummer, van of naar speciale nummers en diensten van derden - zijn altijd inbegrepen in de prijs van het abonnement. Dat geldt alleen bij normaal gebruik, zoals gedefinieerd in de voorwaarden.

Frankrijk ligt in de EU - zone ! 6.37 euro extra om te bellen naar Frankrijk  12/02/2021 -  om 17h58 28 min. 56 sec. kost  6,37 met mijn mobiele Wigo s 3gb nummer .

Wat klopt hier niet ?

 
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: WIGO S 3GB pack tv - internet - vaste lijn en mobiel
Tags (2)
0 Likes
17 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5203
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Bellen naar Frankrijk toch betalend met WIGO S 3GB?


@Ex-Netweter  schreef:

Die link staat niet bij het tarief WIGO S 3gb

 

Uw link zegt ; in kleine letters :::: Knipsel.JPGHeb je WIGO? Dan geldt het onbeperkt bellen ook in de landen van de EU-zone, zonder extra roamingkosten.

Dan geldt het onbeperkt bellen !!! OOK in landen VAN de EU zone.

En dat is dan niet verwarrend, ik bel niet met een gewone mobiel nummer maar met een pack.

Ik begin mij meer en meer op te winden...


Roamingkosten zijn de kosten die aangerekend worden als je het netwerk van een andere maatschappij gebruikt. Roaming kosten zijn maar een deel van de belkosten.  In België kan je enkel bellen als je verbonden bent met Telenet. In het buitenland moet je uiteraard een verbinding hebben met een maatschappij die daar actief is. De kost hiervoor zijn roamingkosten. Door regelgeving van de EU mag bellen vanuit een EU land niet meer aangerekend worden dan als je in België een binnenlandse oproep doet. Hierdoor krijg je de eigenaardige situatie dat bellen van uit België naar een ander EU land aangerekend wordt en bellen van uit een andere EU land naar België gratis is.

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Bellen naar Frankrijk toch betalend met WIGO S 3GB?

@janne_man 

 

Kleine correctie: bellen van een EU land naar BE (of een ander EU land) is niet gratis, het is inbegrepen in uw bundel. Je betaalt dus niet extra, maar je betaalt wel ... Die nuance is toch wel belangrijk vind ik.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
streulma1987
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Dat loopt vlotjes. Handje vol! Mooi, mooi! Primeur!

Bellen naar Frankrijk toch betalend met WIGO S 3GB?

Bellen naar Frankrijk vanuit België wordt wel aangerekend.

Wanneer je in Frankrijk belt en je belt naar een Frans nummer dan is dit gratis.

 

Om gratis van België naar Frankrijk te bellen gebruik je best de app Triiing waarbij tot 2000 minuten gratis inbegrepen zijn.

0 Likes