25.192
netweters
|
155.222
antwoorden
|
21.006
vragen
|
Acht dagen geleden in een Telenet winkel de overstap gemaakt van Wigo naar One for 2.
Overstap zou probleemloos verlopen. Resultaat is dat we met 2 GSM's sinds toen niet meer kunnen bellen of surfen. We kunnen wel nog gebeld worden. Telenet is er zogezegd mee bezig.
Wat kan je als klant doen ? Chatberichten worden wel beantwoord maar lossen niks op. Moet je dit als klant zomaar accepteren ?
Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: Van Wigo naar One en dan niets meer...
Dat is goed dat je nieuws gekregen hebt
De compensatie en commerciële seste zal je van de ombudsdienst ontvangen omdat die de zak hebben overgenomen
Komt wel goed dit wordt altijd goed geregeld met hun klanten
Vandaag, na 18 dagen twee dode telefoons opnieuw kunnen bellen.
Ik kreeg vandaag ook twee nieuwe simkaarten in de bus. Beide in de telefoon gestoken met als resultaat : geen netwerk.
Oude kaarten terug erin en alles werkt.
Ook een mail gekregen met een, vlg mij, magere compensatie. Zou ik enige kans maken om meer los te weken als ik bel of mail ?
@Ree schreef:Ook een mail gekregen met een, vlg mij, magere compensatie.
Dat zal de standaard wettelijke compensatie zijn: Wettelijke compensatie bij dienstonderbreking | MyTelenet
@Ree schreef:Zou ik enige kans maken om meer los te weken als ik bel of mail ?
Bellen lijkt me de grootste kanshebber, met een vriendelijk gesprek met de persoon aan de andere kant van de lijn krijg je misschien wel wat los.
Uiteraard maak je meer kans als je belt. In plaats van berichten op en af kan je onmiddellijk reageren. Helaas maakt het veel uit wie je aan de lijn krijgt. Ik zou bijna durven zeggen: als het iemand is met een Hollands accent, leg dan maar neer en bel de volgende. Ik heb al meegemaakt dat ik te horen kreeg 'niets aan te doen' tot (na voorstel stevige korting) 'is dit voldoende voor u als compensatie?'. Wel vriendelijk blijven natuurlijk, met schelden los je niets op.
Dat zal geen probleem zijn
Kan ook zijn eerste deel van compensatie
Pas opgelost en de mail is daar dat is nogal vlug
Ik heb 18 dagen zonder mogelijkheid te bellen of te internetten op twee telefoons gehad en men biedt mij een halve maand abonnementsgeld als compensatie.
Misschien is dat de standaard compensatie maar ik vind het mager.
Dat is inderdaad niet de moeite. Kijk anders eens of je niet beter af bent met je mobiel bij een ander:
https://www.mijn-gsm-abonnement.be/vergelijking-gsm-abonnement