Beantwoorden
Ree
Professional Weetjesweter
It's your ninth party! A born reader! Handje vol! Twee handen vol!

Bundel aangepast, maar niet meer mogelijk om te bellen?

Acht dagen geleden in een Telenet winkel de overstap gemaakt van Wigo naar One for 2.
Overstap zou probleemloos verlopen. Resultaat is dat we met 2 GSM's sinds toen niet meer kunnen bellen of surfen. We kunnen wel nog gebeld worden. Telenet is er zogezegd mee bezig.
Wat kan je als klant doen ? Chatberichten worden wel beantwoord maar lossen niks op. Moet je dit als klant zomaar accepteren ?

Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: Van Wigo naar One en dan niets meer...

21 reacties
luc55
Experienced Meesterweter
De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia!

Dat is goed dat je nieuws gekregen hebt 

De  compensatie  en commerciële seste  zal je van de ombudsdienst ontvangen  omdat die de zak hebben overgenomen 

Komt wel goed dit wordt altijd goed geregeld met hun klanten 

Ree

Vandaag, na 18 dagen twee dode telefoons opnieuw kunnen bellen.
Ik kreeg vandaag ook twee nieuwe simkaarten in de bus. Beide in de telefoon gestoken met als resultaat : geen netwerk.
Oude kaarten terug erin en alles werkt.
Ook een mail gekregen met een, vlg mij, magere compensatie. Zou ik enige kans maken om meer los te weken als ik bel of mail ?

WG94
Freshman Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

@Ree  schreef:

Ook een mail gekregen met een, vlg mij, magere compensatie. 

Dat zal de standaard wettelijke compensatie zijn: Wettelijke compensatie bij dienstonderbreking | MyTelenet 

@Ree  schreef:

Zou ik enige kans maken om meer los te weken als ik bel of mail ?

Bellen lijkt me de grootste kanshebber, met een vriendelijk gesprek met de persoon aan de andere kant van de lijn krijg je misschien wel wat los.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

Uiteraard maak je meer kans als je belt. In plaats van berichten op en af kan je onmiddellijk reageren. Helaas maakt het veel uit wie je aan de lijn krijgt. Ik zou bijna durven zeggen: als het iemand is met een Hollands accent, leg dan maar neer en bel de volgende. Ik heb al meegemaakt dat ik te horen kreeg 'niets aan te doen' tot (na voorstel stevige korting) 'is dit voldoende voor u als compensatie?'. Wel vriendelijk blijven natuurlijk, met schelden los je niets op.

Bjørn (sb) | Ere-Krak
  An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
luc55
Experienced Meesterweter
De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia!

Dat zal geen probleem zijn 

Kan ook zijn eerste deel van compensatie

Pas opgelost en de mail is daar dat is nogal vlug 

Ree

Ik heb 18 dagen zonder mogelijkheid te bellen of te internetten op twee telefoons gehad en men biedt mij een halve maand abonnementsgeld als compensatie.
Misschien is dat de standaard compensatie maar ik vind het mager.

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

Dat is inderdaad niet de moeite. Kijk anders eens of je niet beter af bent met je mobiel bij een ander:

https://www.mijn-gsm-abonnement.be/vergelijking-gsm-abonnement

Bjørn (sb) | Ere-Krak
  An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'