Beantwoorden
Wim_V
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Details mobiel verbruik van de voorbije maanden

Beste Netweter(s),

 

Heeft iemand een idee of ik ergens via Mijn Telenet op een eenvoudige manier mijn mobiel verbruik van de voorbije maanden kan terugvinden? Voor zover ik het gevonden heb kan dit enkel voor de huidige periode... En ik wil dit van bijvoorbeeld de voorbije 12 maanden ook kunnen bekijken om bijvoorbeeld piekverbruik op te kunnen sporen bij de mobiele nummers in mijn WIGO-abonnement.

Alvast bedankt voor jullie alwetendheid 😁

0 Likes
7 reacties
FilipD
Moderator
Berichten: 185
De magic number! It's your ninth party! Lezersgoud. Respect! Even demarreren...

Details mobiel verbruik van de voorbije maanden

Hiya,

 

Kan je dat niet via je aanrekeningen via Mijn Telenet? Misschien niet de eenvoudigste manier maar normaal kan je wel wat maanden terug backtracken. 

 

 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewFilip | Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Details mobiel verbruik van de voorbije maanden

@Wim_V 

Als je de raad van @FilipD  opvolgt heb je wel een gedetailleerd overzicht als je online je aantekeningen bekijkt via 'mijn Telenet'. Daar zie je dan de uren dat je data verbruikt hebt. De data die je nu ziet via de Telenet app of in 'mijn telenet ' zijn inderdaad die van de huidige periode. Op een andere manier is er geen mogelijkheid om die data te achterhalen. 

 

Heb je misschien een overvloedig verbruik of wil je de data van iemand beheren dan kan je ook in 'mijn telenet ' iemand op pauze zetten. 

Dus weet niet wat de exacte reden is dat je het wil weten maar vergeet dus niet dat je altijd iemand kan pauzeren via 'mijn Telenet'. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Details mobiel verbruik van de voorbije maanden

@Wim_V 

Een één vierde oplossossing: (toch op mijn smartphone) op de smarthone het mobiele gegevensverbruik nakijken. De huidige maand (daar ben je niet veel mee) en de vorige drie maanden.

Als je dat systematisch doet, heb je een zeer goed zicht.

Wim_V
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Details mobiel verbruik van de voorbije maanden

Hi @FilipD , dit kan ik inderdaad doen maar dan moet ik elke afrekening uitpluizen, en als ik dit digitaal zou kunnen doen (in de app of op de website) kan ik daar veel sneller (én makkelijker) een overzicht van bekomen.

0 Likes
Wim_V
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Details mobiel verbruik van de voorbije maanden

Hi @patrick37 , de reden waarom ik dit vroeg is omdat ik niet elke maand het verbruik van al "mijn" mobiele toestellen bijhoudt, maar dit jaarlijks probeer te verzamelen/bundelen.

Dit omdat enkele toestellen op mijn abonnement gebruikt worden door familieleden. En die vragen me geregeld wat hun "kosten" zijn...

0 Likes
Wim_V
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Details mobiel verbruik van de voorbije maanden

Hi @janne_man , in de Telenet app kan ik alleen het huidige verbruik zien van mijn mobiele toestellen, ik kan daar (voor zover ik kon zien) niet teruggaan in de tijd ...

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Details mobiel verbruik van de voorbije maanden

@Wim_V 

Ik heb het niet over de Telenet app, wel over de mogelijkheid in Android. Instellingen,Verbindingen, Gegevensgebruik,Gebruik mobiele gegevens. Als je op de periode klikt, kan je kiezen uit de huidige periode en vier voorgaande. Bovendien zie je telkens ook het verbruik per app. Deze appclijst is gesorteerd volgens verbruik (hoogste eerst).

Als je de juiste instelling doet zie je periodes die overeenkomen met die van de facturatie van Telenet.

 

0 Likes