Beantwoorden
-B-
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Verander-je-wachtwoord-dag Star Wars Day Dat loopt vlotjes. Leesbeest!

Enkele vragen over WIGO 25

Beste Netweter, 
Op dit moment heb ik een WHOPPA abonnement (€73,33) en huur ik een digicorder (€9,37).
Ook hebben we ook een vaste lijn (gratis bellen in daluren - duur bellen in de piek).
Verder twee ORANGE abo's van €20 & €15. Totaal=117,5 euri/maand om 'connected' te zijn.
Er komt een derde mobiel abo bij voor zoonlief en had daarom volgende vragen:
* WIGO 25G lijkt bij Telenet de enige optie wgns 3 x SIM nodig? 
* is bij WIGO 25G ook de vaste lijn onbeperkt naar zowel vast als mobiel? Ook in de piekuren?
* is de huur van de digicorder inbegrepen in deze (stevige) 126 euro? 
Hebben jullie een antwoord of suggesties voor deze vragen ?
Al bedankt om me op weg te helpen ! 
Groeten
B.

0 Likes
4 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Enkele vragen over WIGO 25

@-B- 

op volgende link vind je alle info.

https://www2.telenet.be/nl/producten/wigo/?CMP=sbr_wigo%20telenet_e%7c1t1&s_kwcid=AL!6361!3!35637597...

 

Er staat oa op onbeperkt bellen met elk toestel.

De huur zit erin, of je wilt of niet.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Enkele vragen over WIGO 25


@-B-  schreef:

Beste Netweter, 
Op dit moment heb ik een WHOPPA abonnement (€73,33) en huur ik een digicorder (€9,37).
Ook hebben we ook een vaste lijn (gratis bellen in daluren - duur bellen in de piek).
Verder twee ORANGE abo's van €20 & €15. Totaal=117,5 euri/maand om 'connected' te zijn.
Er komt een derde mobiel abo bij voor zoonlief en had daarom volgende vragen:
* WIGO 25G lijkt bij Telenet de enige optie wgns 3 x SIM nodig? 

* is bij WIGO 25G ook de vaste lijn onbeperkt naar zowel vast als mobiel? Ook in de piekuren?
* is de huur van de digicorder inbegrepen in deze (stevige) 126 euro? 
Hebben jullie een antwoord of suggesties voor deze vragen ?
Al bedankt om me op weg te helpen ! 
Groeten
B.


  1. Inderdaad, indien 3 sims nodig zijn, is WIGO25 kleinst mogelijk optie (of 40 GB of onbeperkt) 
  2. Je hebt onbeperkt vast & mobiel bellen (van/naar vaste/mobiele, alles onbeperkt) 
  3. de huur is inbegrepen in de €126 euro

  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Enkele vragen over WIGO 25

Met Whoppa heb je Freephone Europe en bel je in de daluren ook gratis naar de EU-zone.

Met Wigo bel je enkel gratis naar de Belgische nummers (uitgezonderd 1207, en de reeksen 070 en 090).  Naar de EU-zone betaal je altijd.

De optie voor de vaste telefoon om ook tijdens de spitsuren gratis te bellen is 7,5 euro en bij Wigo is er Europe calling waarbij je voor 10 euro 2000 belminuten hebt (zowel voor spits als dal en voor buitenland [enkel EU-Zone?]).

Daarnaast kan je de Triiing app gebruiken waarbij je een gratis pot hebt van 2000 belminuten. 

@Suzy Kan je al mijn beweringen bevestigen (info op website is niet altijd eenduidig en soms te commerciëel).

Suzy
Community Manager
Berichten: 7389
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Enkele vragen over WIGO 25

@janne_man, ik kan me voorstellen dat het soms verwarrend kan zijn. Daarom zal ik je 'beweringen' even overlopen en aangeven of het klopt of nog wat extra info geven waar nodig. 😉


@janne_man schreef:

Met Whoppa heb je Freephone Europe en bel je in de daluren ook gratis naar de EU-zone.


Dit klopt, je belt met Freephone Europe gratis in de daluren naar vaste en mobiele nummers in België, Europa, Amerika en Canada. Zie de tarieven pagina (gesprekskosten).


@janne_man schreef:

Met Wigo bel je enkel gratis naar de Belgische nummers (uitgezonderd 1207, en de reeksen 070 en 090).  Naar de EU-zone betaal je altijd.


Dit klopt ook. Je belt in WIGO enkel nog gratis naar vaste en mobiele nummers in België. En er is ook een verschil tussen de verschillende WIGO's qua dal- en piekuren.

 

Met WIGO en WIGO S heb je geen dal- of piekuren meer en bel je dus altijd gratis.
Met WIGO home en WIGO home S heb je nog steeds dal- en piekuren, dezelfde als bij Whoppa.


@janne_man schreef:

De optie voor de vaste telefoon om ook tijdens de spitsuren gratis te bellen is 7,5 euro en bij Wigo is er Europe calling waarbij je voor 10 euro 2000 belminuten hebt (zowel voor spits als dal en voor buitenland [enkel EU-Zone?]).


Optie Anytime (gratis bellen tijdens de piekuren) kost inderdaad € 7,50 maandelijks en kan je bij zowel Freephone Europe (in Whoppa) als WIGO home / WIGO home S toevoegen. 

 

'Bellen binnen Europa' is de nieuwe naam van Europe Calling. Dit is een optie die je kan nemen bij WIGO of WIGO S. Je krijgt maandelijks 2000 belminuten om met je vaste en mobiele lijn gratis naar het buitenland te bellen. Hier vind je er meer info over.


@janne_man schreef:

Daarnaast kan je de Triiing app gebruiken waarbij je een gratis pot hebt van 2000 belminuten. 


Klopt. Hier vul ik nog graag bij aan dat je met Triiing geen dal- of piekuren hebt waaraan je je moet houden, je belt dag en nacht gratis mobiel via elke WiFi verbinding waar ook ter wereld. Alle info erover vind je hier nog eens terug. 

 

Ik moet eerlijk zijn dat ik even heb moeten zoeken in enkele artikels en op enkele pagina's, maar heb het allemaal kunnen terugvinden. 😁


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.