Beantwoorden
vbrybe
Freshman Weetjeslezer
En we zijn vertrokken!

Ervaringen met Telenet mobiel netwerk

Wegens aanhoudende problemen bij Proximus (onstabiel netwerk, heel vaak 2G/EDGE) overweeg ik over te stappen naar Telenet.
Graag wou ik eens horen wat de laatste ervaringen zijn. Is de algemene dekking beter nu het netwerk wordt geüpgrade en verloopt roaming in het buitenland vlot?
Ik woon in Antwerpen centrum dus dekking thuis zou alvast geen probleem mogen zijn.

2 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

Ik heb juist het omgekeerde ervaren op "de parking" (Houthalen): slechte dekking van Telenet en beter bij Proximus.

Ik heb een dual SIM op mijn smartphone. Yoin (Proximus) en Telenet, dus ik kan het signaal perfect vergelijken. Ik heb me mijn overstap naar Yoin nog niet beklaagd.

Dekking thuis is sowieso geen probleem, want mijn smartphone is ingesteld om bij voorkeur bellen via wifi te gebruiken, iets wat beide netwerken ondersteunen.

Bjørn (sb) | Ere-Krak
  An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! Dat verdient een trofee! Organisatietalent!

@vbrybe  Welk merk en type is je toestel waar je slechte ontvangst mee hebt ??

Als ik met Proximus of orange in Antwerpen rondliep op de meir had ik nergens buiten problemen van ontvangst enz.

enkel in het vroegere sportpaleis wel binnen, maar daar zijn een heleboel toestellen dat dit ook de oorzaak kan zijn.

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Fiber: 8500/2400