Beantwoorden
Martindp
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your fourth party! It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Extra betalen voor opties in Toplijn bij WIGO 9 GB?

Bij WIGO 9Gb is een toplijn inbegrepen. Standaard zijn de hierbij inbegrepen opties blijkbaar niet geactiveerd.

In het menu voor activatie wordt een prijs vermeld en het is voor mij niet duidelijk of ik na activatie nog moet bijbetalen of niet. De Telenet website vind ik hierover zeer onduidelijk.

Kan er iemand me laten weten hoe de vork hier in de steel zit?

 

Titel gewijzigd door @Suzy | Vorige titel: toplijn bij wigo 9 GB

0 Likes
1 reactie
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5851
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Extra betalen voor opties in Toplijn bij WIGO 9 GB?

@Martindp  de opties die je krijgt bij je toplijn zijn gratis. Dat er een prijs bij staat is normaal want dat zijn opties die een klant erbij kan nemen voor diegene die geen toplijn hebben. 

Bel de klantendienst en leg de situatie uit en dan zullen zij dit voor je activeren. Waarschijnlijk is er bij activering van je toplijn ergens iets verkeerd gegaan om de opties ook te activeren. Als je nu via 'mijn Telenet ' activeert kan het zijn dat het aangerekend wordt daarom even bellen of je neemt contact via Whatsapp of FB messenger.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.