Beantwoorden
luc55
Freshman Meesterweter
De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia!

Extra simkaart bij je One voor 4 euro of 11,40 voor ext

Extra simkaart bij je One voor 4 euro of 11,40 voor extra data kaart

Bij je One vanaf 68,40  euro

https://www2.telenet.be/residential/nl/producten/one/addsim.html

4 reacties
WG94
Freshman Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

Het gaat hier NIET om een extra datasimkaart.

Het gaat hier over korting op je tweede, derde en/of vierde gewone simkaart, waarbij je zoals steeds kan kiezen tussen 10 GB of Unlimited.

Dit is een tijdelijke promo voor bestaande klanten. Bestellen kan tot 2 maart en de korting loopt af na 12 maanden.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
m-jan20
Freshman Meesterweter
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Ik heb hier ook een brief voor ontvangen (voor een extra 'gewone' simkaart, inderdaad), interessante deal die ik zeker ga overwegen

m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! Dat verdient een trofee! Organisatietalent!

@m-jan20 ik kreeg al 2 keer een mail van telenet met actie prijs met korting op een simkaart nr (geen klant bij telenet voor gsm) maar vind de prijs te hoog voor wat je maar krijgt en het netwerk is waar ik kom niet goed, dus geen optie.

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be

Fiber: 8500/2400
luc55
Freshman Meesterweter
De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia!

Ze doen wat mogelijk is

Het gaat zeer hard mobile  de prox baas geeft het toe in de krant had het niet gedacht dat het ging gebeuren (sommige leven in een droom )

En de nieuwe speler kan het niet aan met 300 medewerker doen ze hun best om alles in orde te krijgen

Maar tegen zo een Tsunami kan niemand op

Begin jan nog een promo via monizze gekregen via alle kanalen gaat het hard alles wordt ingezet om veel mogelijk mensen te bereiken