Beantwoorden
Remi1
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Foto's

Hallo,

Hoe kan ik het best foto's versturen met mijn smartphone galaxy A8.

Mvg Dekindt Remi

 

NB:via app of sms of andere?

0 Likes
5 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Foto's

Hoi Remi,

 

Om foto's te versturen met een smartfoon gebruik je best een app in plaats van MMS, dat hier origineel voor ontworpen was.

 

De reden is tweeledig:

  1. MMS is technisch verouderd en wordt door TN niet echt goed meer ondersteund.
  2. MMS is praktisch nergens meer standaard in het abonnement inbegrepen en het versturen van een foto via MMS zal dus steeds extra kosten, bovenop uw abonnement.

Welke app gebruik je dan best? Hier is de keuze vrij ruim. Zo kan je heel gemakkelijk foto's en filmpjes versturen via:

  • Mail. Gewoon in attach. Zou met elke mail client moeten werken, al kan er wel verschil opzitten hoe groot de bestanden in attach mogen zijn naargelang welke mail client je gebruikt.
  • Messenger. Je hoeft er zelfs geen FB voor te hebben, Messenger is als standalone app te installeren.
  • WhatsApp
  • En zo zijn er nog vele andere ....

Ik hoop dat je hiermee iets wijzer bent geworden. Veel succes met versturen Smiley Knipoog


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Remi1
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Foto's

Dank u voor het antwoord.

 

Mvg Dekindt Remi

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Foto's

Zelf verkies ik WhatsApp, maar als je een Gmail account hebt, dan kun je bijvoorbeeld je foto's uploaden naar Google Drive en in een map steken die te bereiken is met een bepaalde link. Die link kan je dan met anderen delen.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Puch
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 630
Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019 Waar zijn die handjes?

Foto's

Als het om een groot aantal foto's gaat dan zijn programma's als WhatApp en messenger volgens mij niet geschikt. Ze verkleinen trouwens de afbeeldingen en de persoon waar je ze naar stuurt moet ze dan één voor één opslaan of ze komen tussen zijn persoonlijke foto's te staan.

 

Beter is om wetransfer te gebruiken. 

Daar kan je gratis tot tot 2GB versturen per keer. 

Vul het e-mailadres van de bestemmeling in, vul uw eigen e-mailadres in, selecteer de foto's en klik op verzenden.

Je hoeft niet te registeren of in te loggen. Dit moet enkel als je een premium account hebt.

 

Voor smartphones hebben ze een app die net hetzelfde doet.

 

Succes.

 

    Puch | Ere-Krak
    If you change yourself, then who are you?
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren
0 Likes
dedeke
Professional Meerweter
Berichten: 131
Full speed writing! Warming up? BINGO! De volle 100!

Foto's

als je een iphone hebt per mail, hij zal automatisch een maildrop maken (principe wetransfer maar minder werk zelf)

je kan via wetransfer.com werken

je kan via myairbridge.com werken (20 gig)

je kan een account aanmaken op transip.be (stack), je krijgt daar een tera.Je loadt je foto's up en dan deel je dat mapje

je kan via dropbox

mogelijkheden zat, maar bovenstaande behouden de originele kwaliteit.......