24747
netweters
|
152259
antwoorden
|
20683
vragen
|
Hoi Remi,
Om foto's te versturen met een smartfoon gebruik je best een app in plaats van MMS, dat hier origineel voor ontworpen was.
De reden is tweeledig:
Welke app gebruik je dan best? Hier is de keuze vrij ruim. Zo kan je heel gemakkelijk foto's en filmpjes versturen via:
Ik hoop dat je hiermee iets wijzer bent geworden. Veel succes met versturen
Dank u voor het antwoord.
Mvg Dekindt Remi
Zelf verkies ik WhatsApp, maar als je een Gmail account hebt, dan kun je bijvoorbeeld je foto's uploaden naar Google Drive en in een map steken die te bereiken is met een bepaalde link. Die link kan je dan met anderen delen.
Als het om een groot aantal foto's gaat dan zijn programma's als WhatApp en messenger volgens mij niet geschikt. Ze verkleinen trouwens de afbeeldingen en de persoon waar je ze naar stuurt moet ze dan één voor één opslaan of ze komen tussen zijn persoonlijke foto's te staan.
Beter is om wetransfer te gebruiken.
Daar kan je gratis tot tot 2GB versturen per keer.
Vul het e-mailadres van de bestemmeling in, vul uw eigen e-mailadres in, selecteer de foto's en klik op verzenden.
Je hoeft niet te registeren of in te loggen. Dit moet enkel als je een premium account hebt.
Voor smartphones hebben ze een app die net hetzelfde doet.
Succes.
als je een iphone hebt per mail, hij zal automatisch een maildrop maken (principe wetransfer maar minder werk zelf)
je kan via wetransfer.com werken
je kan via myairbridge.com werken (20 gig)
je kan een account aanmaken op transip.be (stack), je krijgt daar een tera.Je loadt je foto's up en dan deel je dat mapje
je kan via dropbox
mogelijkheden zat, maar bovenstaande behouden de originele kwaliteit.......