24751
netweters
|
152344
antwoorden
|
20691
vragen
|
Vanaf vandaag bied Telenet ‘Free G’ aan, dat is “onbeperkt” data voor Yelo Play, Play Sports, WhatsApp en Messenger (Facebook)
meer info en activeren via deze link: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/free-g/
Kreeg er vorige week op foon melding over om de FreeG te activeren, maar durfde het niet.
Tijdelijk gratis en achteraf een meerkost?
Kom met mijne pot data ruim toe, we krijgen die nooit op.
@Borsalino@ schreef:Kreeg er vorige week op foon melding over om de FreeG te activeren, maar durfde het niet.
Ik ook niet. Bestaat er geen systeem om onze overschot te schenken aan de behoeftigen onder ons?
@igvfer@ schreef:
@Borsalino@ schreef:Kreeg er vorige week op foon melding over om de FreeG te activeren, maar durfde het niet.
Ik ook niet. Bestaat er geen systeem om onze overschot te schenken aan de behoeftigen onder ons?
Heel Vlaanderen 1 pot data en onderling delen maar 😄
Een gesprek op cafe: "Ah, gij hebt nog data over. Ik trakteer een pint als ge mij ne giga geeft via QR-code" 🙂
@Wheng@ schreef:
Heel Vlaanderen 1 pot data en onderling delen maar 😄
Een gesprek op cafe: "Ah, gij hebt nog data over. Ik trakteer een pint als ge mij ne giga geeft via QR-code" 🙂
Dus niet alleen fiets delen, auto delen nu ook data delen. En in het geniep worden soms vrouwen (mannen) gedeeld ha, ha, ha. Op weg naar een nieuwe (delen) maatschappij.