24750
netweters
|
152322
antwoorden
|
20691
vragen
|
Goede middag
Sinds enkele dagen komt op men samsung A33 5G, het 5G icoon recht boven het scherm niet meer te voor schijn
4G komt er op hoewel ik zeker met 5G verbonden ben .
iemand die weet of er iets fout loopt in het netwerk of met men smartphone.
Titel gewijzigd door Lieselotte (mod) | Vorige titel: Geen 5G icoon meer A335G
Opgelost! Ga naar oplossing.
Heb je de gsm al eens opnieuw opgestart? Of de sim kaart uitgehaald en terug ingestoken?
dat heb ik inderdaad al gedaan, is vaak een oplossing omdat de SIM dan weer aangemeld word op het netwerk
Helaas heeft dat niet geholpen
en de meest recente update is ook oke
Hoe weet je zo zeker dat je met 5g verbonden bent? Kan je dit misschien kiezen in de instellingen onder mobiel netwerk?
Heb je misschien toevallig de optie "Bellen via 4G SIM1" aanstaan?
EDIT: die setting staat los van de keuze die eronder staat:
Ik heb wel een A53 5G, maar zou dit item verschillen?
Allemaal bedankt voor de reactie , ik zie dat ik zonder dat het de bedoeling was de spaarstand ingeschakeld
daardoor kreeg ik geen 5G
@TELEMOB Het is niet omdat uw gsm 5G aankan dat de instellingen van je gsm juist staan natuurlijk.
Kan je eens nagaan op wat je voorkeursnetwerktype is?
Dit zou dan op 5G/LTE/3G/2G moeten staan. Misschien staat het op LTE/3G/2G ?
Je kan dit aanpassen door onderstaande stappen uit te voeren :
Open de instellingen-app;
Scroll naar beneden en zoek het kopje 'Verbindingen';
Druk onder 'Verbindingen' op 'Mobiele netwerken';
Tik op 'Netwerkmodus';
Selecteer jouw voorkeursnetwerktype.
EDIT: ik zie al dat je het probleem gevonden hebt 😉