Beantwoorden
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Geen Triiingapps meer registreerbaar

Hallo beste weters,

Ik ben sinds 11/06 overgestapt van een privatieve WIGO 40GB naar een WIGO BUSINESS 30GB.

Net zoals met het privatieve abonnement als met het business abonnement, heb/had ik recht op 5 Triiing apps. Met de WIGO 40GB kreeg ik er maar 2 geregistreerd van max 2 terwijl ik recht had op 5 apps.

Nu met mijn WIGO BUSINESS 30GB, kan ik helemaal GEEN Triiing apps meer registreren.

Telkens ik een toestel wil registreren en na het invullen van de sms code, verschijnt er de foutmelding: U kan momenteel geen Triiing app registreren. Probeer het later opnieuw.

Ik had 2 toestellen geregistreerd staan. Deze zijn nu ook automatisch verdwenen.

 

AD330345-7B1E-469A-982D-1CAD303BF314.png

Never trust in Dust
Tags (1)
0 Likes
25 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7388
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Geen Triiingapps meer registreerbaar


@Domi1963  schreef:

Ondertussen ook antwoord gekregen via Facebook van Telenet dat het nogsteeds achterliggend onderzocht wordt waarop ik geantwoord heb dat het nu toch lang begint te duren en ik gevraagd heb of ik niet in aanmerking kom voor een compensatie? Zelfs dat gunnen ze mij niet. Mag ik dat gesprek hier posten @Suzy of de kraks??


@Domi1963, het lijkt me best dat je de A desk contacteert nu je een business klant bent (zoals @stefangroenen adviseerde). Voor het probleem dat je niet meer dan 2 toestellen op Triiing kan registreren als WIGO klant, staat er nog steeds een onderzoek open. Op eventuele tickets of dossiers van de business pakketten of formules heb ik helaas geen zicht. Sowieso is het beter om individuele dossier rechtstreeks met Telenet te bespreken, zeker wanneer het gaat over eventuele compensaties. Die kunnen we via De Netweters niet voor je bekijken of regelen. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2588
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Geen Triiingapps meer registreerbaar

@Suzy er is toch een algemene instelling die niet goed staat bij Telenet.
Ik heb even gecheckt bij mezelf alsook bij 3 andere Telenet klanten (allemaal hebben ze Wigo 25).

Het max aantal Triiing apps staat steeds op 2 (mijn Telenet --> Telefonie --> Triiings), terwijl dit 5 moet zijn. (zie infofiche).

 

Dus individueel bellen lijkt me hier niet de meest efficiënte manier om dit op te lossen.

Zou jij dit kunnen aankaarten ?


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5227
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Geen Triiingapps meer registreerbaar


@Steven-E  schreef:

Dus individueel bellen lijkt me hier niet de meest efficiënte manier om dit op te lossen.

Zou jij dit kunnen aankaarten ?


Jullie kunnen het net zo goed zelf even melden bij de klantendienst. Baat het niet, dan schaadt het niet.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Geen Triiingapps meer registreerbaar

@Steven-E 

Ik had hetzelfde voor met een WIGO 40GB en nu ook met een WIGO BUSINESS 30GB. Volgens mij is er daar over iets niet correct gelinkt aan ons account of klantennummer.

@sb 

Ik doe niet anders dan bellen, elke week en ze verwijzen altijd door naar de achterliggende technische dienst die het moet oplossen. Bij mij duurt dit nu al 4 maand dat ik geen Triiing apps kan instellen. Dit vind ik er toch ver over gaan hoor. Het lijkt mij dat ze dit niet prioritair stellen.

Never trust in Dust
0 Likes
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2588
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Geen Triiingapps meer registreerbaar

Dat doen we, maar blijkbaar trekt Telenet niet de conclusie dat al deze individuele meldingen wellicht een algemene oorzaak hebben.

 


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7388
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Geen Triiingapps meer registreerbaar


@Steven-E  schreef:

@Suzy er is toch een algemene instelling die niet goed staat bij Telenet.
Ik heb even gecheckt bij mezelf alsook bij 3 andere Telenet klanten (allemaal hebben ze Wigo 25).

Het max aantal Triiing apps staat steeds op 2 (mijn Telenet --> Telefonie --> Triiings), terwijl dit 5 moet zijn. (zie infofiche).

 

Dus individueel bellen lijkt me hier niet de meest efficiënte manier om dit op te lossen.

Zou jij dit kunnen aankaarten ?


@Steven-E dit is ook geen individueel probleem. Voor het aantal registraties bij WIGO dat niet klopt staat effectief al een tijdje een ticket open ter onderzoek. Heb net nog eens gekeken en daar is helaas nog geen update over. Ik gaf alleen aan dat ik geen zicht heb op Telenet business tickets en dat @Domi1963 best met de A desk contact opneemt nu hij business klant is geworden. Zij werken namelijk met andere systemen, ook voor hun algemene tickets. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2588
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Geen Triiingapps meer registreerbaar

Ok, duidelijk.

dank je!


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Geen Triiingapps meer registreerbaar

@Suzy 

Ik wil dit best vragen aan A Desk, maar ik kan mij er niet op inschrijven. Ik ben verplicht om, een BTW nummer in te vullen, welk ik als particulier niet heb. Weet jij hier raad mee, of kan je het eventueel eens vragen? Want de klantendienst van Business is veel trager dan de privatieve klantendienst.

Never trust in Dust
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7388
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Geen Triiingapps meer registreerbaar

@Domi1963, bel eventueel eens naar de gewone klantendienst van Telenet en laat je doorverbinden met de Business afdeling. Dan kan je ineens je vragen over support stellen en bevragen welke kanalen je als residentiële klant met business producten best gebruikt. 

 

Misschien zijn er nog wel Netweters die business producten hebben als residentiële klant en kunnen zij je nog tips geven. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Geen Triiingapps meer registreerbaar

@Suzy 

We gaan dat eens proberen. By the way, ik kan opnieuw Triiing apps registreren maar nog altijd maar 2 en ik heb nu een ander abonnement?? Ze mogen daar achterliggend stilaan beginnen wakker te worden en met een oplossing komen. In augustus ga ik op verlof, en dan had ik ze toch graag kunnen gebruiken, en wel met gans mijn gezin.

@Suzy 

Zou jij niet kunnen te weten komen wat eigenlijk het probleem is dat een beperkt aantal WIGO klanten, welke recht hebben op 5 Triiing apps er maar 2 krijgen? Dat kan toch niet zo ingewikkeld zijn om te zien of dit account/abonnement gerelateerd is of iets anders is??

Op de klantendienst zeggen ze steeds iets anders, altijd in mijn nadeel. Er beweerde onlangs zelfs een operator dat de Triiing apps gaan afgeschaft worden en wij daardoor niet meer in aanmerking komen. Het zou vooral om nieuwe WIGO klanten gaan?? Als dit zo zou zijn kunnen ze dat toch communiceren?? Op de website heb je bij een WIGO of WIGO BUSINESS nog altijd recht op 5 apps. Ik vind het ook te gemakkelijk dat ik altijd doorverwezen wordt om dan te horen dat er (zogezegd) nog geen oplossing is... 4 maand nu lijkt mij toch wel lang genoeg nu...

Never trust in Dust
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7388
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Geen Triiingapps meer registreerbaar


@Domi1963  schreef:

@Suzy 

Zou jij niet kunnen te weten komen wat eigenlijk het probleem is dat een beperkt aantal WIGO klanten, welke recht hebben op 5 Triiing apps er maar 2 krijgen? Dat kan toch niet zo ingewikkeld zijn om te zien of dit account/abonnement gerelateerd is of iets anders is??


@Domi1963 helaas niet. k weet dat er een algemeen ticket open staat en het onderzocht wordt, maar wat er precies aan de hand is, daar hebben we geen zicht op. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes