24789
netweters
|
152695
antwoorden
|
20730
vragen
|
Sinds vorige week dinsdag geen bereik meer op mijn werk via gsm. Dus kan geen oproepen ontvangen en niet zelf bellen, geen internet... héél vervelend, tenslotte betaal ik toch voor deze diensten.
Net een medewerkster van telenet aan de lijn gehad. Ik zit blijkbaar op een nieuw netwerk en ja, het klopt dat je daar geen bereik hebt. Wat je kan doen is je gsm op 2G zetten en kijken of het dan beter is. Je mag ook naar een telenet winkel gaan, die kunnen dit ook aanpassen voor jou.
Nu ja, ik heb mijn gsm op 2G gezet maar zelfs dan lukt het ook niet.
Voor mij gaat er dus niks anders opzitten dan alles bij telenet op te zeggen maar... wat zijn jullie ervaringen met andere operators want ben al jaren telenet klant en weet niet zo goed naar wie ik dan best zou overschakelen?
Mercikes voor de reacties!
Beste
Naar welke operator je overschakelt is, is een eigen keuze te maken op basis van uiteraard dekking , je verbruik en aan de eraan verbonden kost
Zelf heb ik naast Telenet Proximus mobiel en nooit problemen mee gehad
Ter info:
Netwerkdekking Orange
https://www.orange.be/nl/hulp/mobiele-telefonie/netwerkdekking
Netwerkdekking Proximus/Scarlet
Info netwerkdekking BIPT
http://www.bipt.be/nl/consumenten/internet/dienstkwaliteit/dekkingskaarten-mobile-netwerken
Dankuwel voor deze reactie!
Het kan ook zijn dat het netwerk problemen geeft wanneer je nog een ouder type simkaart hebt. Van wanneer zou deze dateren, denk je?
Je kan deze steeds gaan omruilen in één van de winkelpunten bij jou in de buurt:
https://www2.telenet.be/nl/contact/service-centers-stripped/