24776
netweters
|
152627
antwoorden
|
20723
vragen
|
Hallo, afgelopen weekend onprettige ervaring in Luxemburg en Duitsland. Op dag twee plots geen netwerk meer op mijn telefoon. Herstart, vliegtuigstand, manueel provider kiezen, roaming uit en aan...niks hielp. Knap vervelend als je de telefoon als gps gebruikt. Toestel is Samsung S21, ik heb One bij Telenet, dus geen limieten. Wat zou hier aan de hand geweest zijn want eenmaal terug in België had ik weer netwerk. Iemand een idee? Alvast dank.
Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Netwerk valt uit in het buitenland
Opgelost! Ga naar oplossing.
Suzy, wat een ENGEL ben je.
Waarom word daar geen publiciteit voor gemaakt, het zou zoveel leed besparen.
Ik heb er direct gebruik van gemaakt en heb mezelf gelimiteerd tot 5 euro, dat geeft een beetje marge.
Wat betreft de landen die geblokeerd zijn, blijkt het helemaal niet zo erg te zijn.
Het blijkt niet om hele landen te gaan, maar om sommige operatoren binnen die landen en enkel buiten de EU, maar hoe dan ook, als ik per ongeluk een 3 megabyte download in die landen zit ik toch al aan 5 euro.
Dit waren de 8 operatoren die momenteel geblokeerd worden (allemaal buiten de EU continent):
Gewoon even om het lijstje aan te vullen over mogelijke oorzaken waarom mobiele data in het buitenland niet kan werken: let op dat je in mijn telenet geen blokkering aktiveert.
Daarnaast, inderdaar zorgen dat je verbonden met met een Telenet partner in het buitenland, en ook op de GSM zelf instellen dat roaming in het buiteland toegestaan is.
Na maanden nog steeds het probleem .De grote omgeving Duinkerken ,Grande Synthe, "Geen Netwerk".
Er is dus geen mogelijkheid om iets aan te passen of een "partner netwerk "te vinden.
Mijn echtgenote heeft een Base abonnement ,dat wel perfect werkt.Als ik haar SIM kaart in mijn toestel plaats werkt het ook.
Mijn sim kaart is reeds vervangen, helaas lost dit niks op. mijn geduld is bijna op!
@GAW schreef:Na maanden nog steeds het probleem.
Logisch. Telenet heeft niets veranderd en jijzelf hebt ook niets veranderd. Op die manier blijft je probleem tot in de eeuwigheid bestaan.
Je vrouw heeft de oplossing.