24789
netweters
|
152692
antwoorden
|
20730
vragen
|
Vroeger kon ik met mijn Telenet abonnement gratis naar EU-landen bellen in daluren. Kan ik die optie ook op mijn WIGO abonnement activeren?
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Voiceflute u kan de optie internationaal bellen activeren voor de vaste lijn. Deze is 10 euro extra per maand. Deze optie is aan te passen via mijn telenet. Maar u heeft ook triiing waarmee u gratis kan bellen naar het buitenland vast en mobiel. Enkel dient u daar wifi verbinding voor te hebben en is goedkoper dan elke maand tien euro extra te betalen. Maar dat ligt er ook aan hoevaak u dat gebruikt natuurlijk.Moest dat eens per maand zijn is het beter met triiing moest het zijn meerdere keren per maand kan het interessanter zijn.
Bedankt voor de tip.
Hoe activeer ik?
Het is nu zo dat ik deze maand veel bel, maar andere maanden niet of zelden. Wat doe ik dan best?
@Voiceflute ik persoonlijk zou dan kiezen voor de triiing app.Deze is te downloaden via de app store op iphone en de play store op een android toestel. Zoals al eerder gezegd is er een probleem op dit moment met de Triiing app en android 10 dus kijk dat goed na moest u android hebben.
Waarom ik deze beslissing zou nemen is omdat je toch elke maand 10 euro betaald.Maar als je er weinig tot geen gebruik van maakt betaal je die 10 euro ook. En als je dan maar 5 minuten belt op een heel maand zijn dat dure vijf minuten.
Als je deze maand vaak internationaal gaat bellen kan je dat voor deze maand activeren voor €10. Zodra je die niet meer nodig hebt, kan je dat online via Mijn Telenet terug uitschakelen en dan occasioneel Triiing gebruiken.
foutje van mij, leeg bericht