Beantwoorden
Voiceflute
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Gratis bellen naar EU-landen ook mogelijk in WIGO?

Vroeger kon ik met mijn Telenet abonnement gratis naar EU-landen bellen in daluren. Kan ik die optie ook op mijn WIGO abonnement activeren?

0 Likes
6 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Gratis bellen naar EU-landen ook mogelijk in WIGO?

@Voiceflute  u kan de optie internationaal bellen activeren voor de vaste lijn.  Deze is 10 euro extra per maand. Deze optie is aan te passen via mijn telenet. Maar u heeft ook triiing waarmee u gratis kan bellen naar het buitenland vast en mobiel. Enkel dient u daar wifi verbinding voor te hebben en is goedkoper dan elke maand tien euro extra te betalen. Maar dat ligt er ook aan hoevaak u dat gebruikt natuurlijk.Moest dat eens per maand zijn is het beter met triiing moest het zijn meerdere keren per maand kan het interessanter zijn.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Gratis bellen naar EU-landen ook mogelijk in WIGO?

Ter info: Triiing werkt nog steeds niet onder Android 10.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Voiceflute
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Gratis bellen naar EU-landen ook mogelijk in WIGO?

Bedankt voor de tip.

Hoe activeer ik?

Het is nu zo dat ik deze maand veel bel, maar andere maanden niet of zelden. Wat doe ik dan best?

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Gratis bellen naar EU-landen ook mogelijk in WIGO?

@Voiceflute  ik persoonlijk zou dan kiezen voor de triiing app.Deze is te downloaden via de app store op iphone en de play store op een android toestel. Zoals al eerder gezegd is er een probleem op dit moment met de Triiing app en android 10 dus kijk dat goed na moest u android hebben.

Waarom ik deze beslissing zou nemen is omdat je toch elke maand 10 euro betaald.Maar als je er weinig tot geen gebruik van maakt betaal je die 10 euro ook. En als je dan maar 5 minuten belt op een heel maand zijn dat dure vijf minuten.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Gratis bellen naar EU-landen ook mogelijk in WIGO?

Als je deze maand vaak internationaal gaat bellen kan je dat voor deze maand activeren voor €10. Zodra je die niet meer nodig hebt, kan je dat online via Mijn Telenet terug uitschakelen en dan occasioneel Triiing gebruiken. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Gratis bellen naar EU-landen ook mogelijk in WIGO?

foutje  van mij, leeg bericht

0 Likes