24749
netweters
|
152305
antwoorden
|
20689
vragen
|
Beste,
Heb hier al heel wat over gelezen, maar toch opnieuw vraag.
Ik heb een nieuwe motorola g 5g plus gekocht, maar krijg de applicatie bellen via wifi niet geactiveerd. Al verschillende keren naar telenet gebeld en zij zeggen dat alles OK staat, maar geloof er niks van. Krijg geen melding op mijn GSM. Bij eerste keer opstarten en inloggen op telenet netwerk, kreeg ik volgende melding : we kunnen uw gsm instellingen niet automatisch aanpassen. Gelieve dit zelf te doen via mobile_config, maar daar lukt het ook niet. Iemand tips?
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Instellingen: bellen via wifi motorola 5g plus
Op mijn smartphone (niet uw merk) maar wel Android 10, vind ik dat onder Instellingen, Verbindingen, Mobiel netwerken.
kan je iets proberen zet toestel op 4 g
weet niet dat dit helpt
Telenet ondersteunt volgens mij enkel Samsung, Apple en Huawei voor VoWIFI.
Staat al op 4G
Zie @@StevenDR Voorlopig zijn het enkel 3 merken en ik vrees dat Telenet niet staat te springen om dit door te voeren (alhoewel ze geen MCE meer verkopen juist omdat bellen via WiFi mogelijk is).
Ik heb een Pixel 3 die dit ondersteunt en Telenet zou dit voor me geactiveerd hebben, maar daar zie ik hier niets van. Heb de SIM er al eens uitgehaald, maar nog steeds niks.