Beantwoorden
Niki1991
Experienced Weetjesweter
Berichten: 19
Wereld gedichtendag Complimentendag Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Hoe lang duurt de levering van een simkaart?

Afgelopen weekend bestelde ik het One pakket met 2 simkaarten. Vandaag bevestiging gekregen dat de technieker op 9 februari de installatie komt doen.

Iemand een idee hoe lang het duurt vooraleer de simkaarten geleverd worden?

Ik vind het ook vreemd dat ik bij de bestelling niet heb moeten aangeven bij welke provider we momenteel aangesloten zijn of onze huidige simkaartnummers

 

iemand die me wat meer uitleg kan geven?


Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Levering simkaarten

0 Likes
6 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Hoe lang duurt de levering van een simkaart?

Eigenlijk maakt het niet uit bij welke provider je nu bent. Ze nemen je nummer over en ze zien dat in hun database (die iedere provider heeft) vanwaar je komt. Daarvoor hebben ze jou huidige simkaartnummers niet nodig.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Hoe lang duurt de levering van een simkaart?

Als je niet aangeeft dat ze je nrs moeten overnemen, krijg je toch gewoon 2 nieuwe gsm nrs toegestuurd?

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
Niki1991
Experienced Weetjesweter
Berichten: 19
Wereld gedichtendag Complimentendag Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Hoe lang duurt de levering van een simkaart?

Heb inderdaad aangegeven dat onze gsm-nummers moeten behouden worden met nummeroverdracht , maar in de meeste gevallen (bij orange was dit toch zo) moet je ook aangeven wat je huidige provider is en het bijhorende simkaartnummer. Bij mijn bestelling bij Telenet werd hier dus niet naar gevraagd.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe lang duurt de levering van een simkaart?

@Niki1991 

Ja gaat de simkaarten opgestuurd krijgen naar je thuis ( duurt een paar dagen ). 

Daarin zul je info vinden om naar een activeringspagina te gaan en daarin dien je alle gegevens in te vullen , ook de simkaartnummer van je oude provider. Op dat moment zal de activering gaan lopen en heb je dus aangegeven via die pagina dat je nummerbehoud wil doen. Dit was altijd de procedure dus ik neem aan dat dit niet veranderd is. 

Waarom nu niet aangegeven is de vraag ? Omdat er ook klanten zijn die simkaarten opgestuurd krijgen en toch niet willen over gaan. Op die manier heb je dus geen onnodige activering en later alles weer terug te draaien. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Hoe lang duurt de levering van een simkaart?

nummeroverdracht gaat via de website  bij de simkaarten die via post krijgt wordt het uitgelegd

hoe je dit regelt

sim kaart nr van orange  die kan je klaar legen heb je ook nodig

 

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe lang duurt de levering van een simkaart?


@Niki1991  schreef:

Heb inderdaad aangegeven dat onze gsm-nummers moeten behouden worden met nummeroverdracht , maar in de meeste gevallen (bij orange was dit toch zo) moet je ook aangeven wat je huidige provider is en het bijhorende simkaartnummer. Bij mijn bestelling bij Telenet werd hier dus niet naar gevraagd.


Dat zal dan een controle geweest zijn of jij dat nummer werkelijk hebt. Ander zou het gemakkelijke zijn, iemand zou zomaar een nummer van iemand anders kunnen stelen.