Hoe voicemail (meldingen) vaste telefoon uitschakelen?!
Nu ik op pensioen ben sinds enkele dagen is het de bedoeling dat ik mijn vaste lijn terug meer ga gebruiken nu mijn gsm abonnement van mijn werkgever uiteraard stopt.
Ik heb me dan terug een vast toestel, de Philips XL495 aangekocht. Ander toestel was al een paar jaar geleden afgekoppeld aan mijn modem omdat ik meer verkopers op dat nummer kreeg dan iets anders...
Nu krijg ik echter om de zoveel uren de melding "Nieuwe voicemail" op mijn scherm. Als ik dan bel naar #99 krijg ik te horen dat er geen berichten zijn, dus geen nieuwe en er staan ook geen oude.
Ik krijg wel geen normale kiestoon te horen maar een constante onderbroken kiestoon wanneer ik "de hoorn opneem". Normaal moet deze onderbroken kiestoon ook stoppen na een tijdje maar deze blijft bij mij ook constant aanhouden.
Dit vind ik ook wel vreemd.
Het antwoord apparaat op dat nieuwe vast toestel heb ik ook alvast uitgezet.
Mijn vraag is dus hoe kan ik die Telenet voicemail voor vaste telefoon volledig kan uitschakelen of hoe kan ik er tenminste voor zorgen dat die mij geen meldingen meer stuurt gezien ik die Telenet berichtendienst voor vaste telefoon niet nodig heb.
Als ik bel naar #99 heb ik in instellingen al "berichtenmeldingen" uitgezet maar dit helpt ook niet.
Hopelijk kunnen mensen mij hier helpen want wordt gek van om de zoveel uur die melding van telenet voicemail op mijn scherm te zien terwijl er dus geen berichten zijn. Alvast bedankt.
Dit onderwerp is hier in 2023 ook al eens ter sprake gekomen maar ook toen is er niet echt een concreet antwoord op gekomen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
- Labels:
-
instellingen
-
voicemail