25.227
netweters
|
155.669
antwoorden
|
21.028
vragen
|
Ik kan niet bellen met mijn gsm. En als het al lukt slaat hij af na paar seconden. Met mijn dochter haar gsm lukt het ook niet. Internet enz werkt goed. Al heropgestart, modem heropgestart. Instellingen bekeken. Sim kaart verwijdert. Volgens mij aan netwerk maar op mijn telenet geen storing te zien.
Als na een paar dagen niet gaat ook niet op andere plaats
Vraag via whatsapp een nieuwe sim kaart aan zeg duidelijk het probleem en dat je de oude kaart nog hebt
Ja gewoon thuis. 3 balkjes
Als aan Sim kaart zou liggen dan zou men dochter wel kunnen bellen met haar telefoon. Ligt echt aan netwerk volgens mij.
Ik vermoed dan een netwerkstoring op een GSM-mast in jouw buurt.
Zt voorlopig "Bellen via Wifi" aan op jouw smartphones: Bellen via wifi instellen
Heb je al eens uitgetest of het wel werkt wanneer je over WiFi belt ipv over 4 of 5 G?
Uw WiFi hoeft niet noodzakelijk van dezelfde provider te zijn als uw simkaart in de foon. Een werkend account hebben op de WiFi is voldoende. Uiteraard bij de eerste poging uw ID en paswoord invoeren op de foon. En in de settings op de foon uiteraard op "WiFi" overgaan (ipv 4 of 5 G), anders zal het niet werken 😇
EDIT: zie net dat @Area57_1 deze optie ook al aangegeven heeft. Sorry dus voor de dubbelpost, maar beter twee keer een goede raad, dan geen raad, nietwaar 😈